Κάποιες πρόσφατες Φωτογραφίες μέσα από το Ηράκλειο

Κάποιες φωτογραφίες που έβγαλα πρόσφατα στα λιοντάρια :-p

13 Σχόλια to “Κάποιες πρόσφατες Φωτογραφίες μέσα από το Ηράκλειο”

  1. bourboulh8ra Says:

    Ωραίες οι φωτογραφίες.. Αλλά τα λιοντάρια τι είναι? Περιοχή? Και πως υπάρχει ο ΠΑΟΚ στην άλλη άκρη της Ελλάδας? Περίεργο μου φαίνεται! Την καλησπέρα μου!

  2. xamogelo Says:

    @bourboylh8ra thanks 🙂
    Τα λιοντάρια είναι ουσιαστικά ένα συντριβάνι. Είναι ουσιαστικά το κέντρο του Ηρακλείου και είναι συνεχώς γεμάτο με κόσμο.(είναι ένα από τα στάνταρ μέρη συνάντησης)
    Τα έχω και σε κάμποσες φώτο π.χ. http://www.flickr.com/photos/xamogelo/2373614374/
    Τώρα για το ΠΑΟΚ δεν πιστεύω ότι μπορώ να σε βοηθήσω!!!!!
    καλησπέρα!!!!
    υγ.Γενικότερα τις περισσότερες φωτογραφίες στο flickr τις τοποθετώ και στον χάρτη του οπότε αν θέλεις πάτα στην λέξη map(κάτω δεξιά) να δεις και που είναι :-p

  3. beth Says:

    χαχαχχαχα ΠΑΟΚ Ε?
    χαχαχαχαχ
    γιωργακη διαβαζε διαβαζε και ασε τις φωτογραφιες και τις καμερες :p

  4. xamogelo Says:

    ναι βρε!!! οι φώτο είναι από βόλτες που κάνω όταν κάνω διάλειμμα…. άστα να πάνε…. έχω πήξει!!!!

  5. ΓΛΑΥΞ Says:

    χαμογελακι μου,δε ξερω για τον Παοκ…αλλα οι φωτο σου παντα μου αρεσουν!

  6. beth Says:

    to katalaba~!!
    kai egw se perimenw:(

  7. xamogelo Says:

    @Γλαυξ thanks 😀
    @Βeth ααα το internet μου τα έχει φτύσει….και μου έχει σπάσει τα νεύρα… Μια πέφτει η σύνδεση… μια δεν μπορώ να μπω στο msn :-s
    Τα κατάφερα… να μπω… μετά από 1:30 ώρες προσπάθειας… που θα πάει… θα σε πετύχω!!! φιλιά!!!

  8. saimag Says:

    Ρε ασχετοι ο Παοκ ειναι παντού!
    Χαμόγελε μήπως έχεις σύνδεση altec; Γιατί και εμένα τα ίδια μου κάνει…

  9. xamogelo Says:

    όχι…. tellas γμτ… άσε… πάλι χθες έμεινα χωρίς νετ και έτρεχα στα νετ καφε.
    υγ.Τελείωσες εξεταστική? εγώ τελειώνω τις 21 να πάμε καμιά βόλτα :-p

  10. saimag Says:

    Ναι τέλος η εξεταστική! Ψήσου, εγώ κάθε μέρα σχεδόν έξω είμαι!

  11. manos Says:

    xamogelo! πολύ ωραίες φωτογραφίες!

  12. xamogelo Says:

    @manos thanks :-p
    έρχονται και άλλες 🙂


Σχολιάστε

