Συγκένρωση για την ακρίβεια.

Ο κόσμος ήταν σχετικά λίγος. Υπολογίζω γύρω στα 150 άτομα(έχω αρκετές επιφυλάξεις μιας και δεν έγινε πορεία και ο κόσμος ήταν πολύ διασκορπισμένος) Πορεία δεν έγινε απλώς τοποθετήθηκαν κάποιοι πρόεδροι των σωματείων (και ο πρόεδρος του εργατικού κέντρου) και ύστερα διαλύθηκε. Κατα την διάρκεια της τοποθέτησης των προέδρων φοιτητές με πικέτες της ΚΟΕ και του ΣΎΡΙΖΑ(αν και όλοι μάλλον ήταν ΚΟΕτζιδες) φώναζαν συνθήματα ενάντια στους προέδρους.(λε λε λευτεριά στην ΓΣΕΕ και ΓΣΕΕ εργατών όχι γραφειοκρατών κτλ)
Να προσθέσω ότι όσοι τοποθετήθηκαν πουλούσαν παραμύθια για μποϋκοτάζ κτλ…. και για την δύναμη που έχουν οι καταναλωτές κτλ.
Το ΠΑΜΕ έκανε ξεχωριστές συγκεντρώσεις σε αρκετά διαφορετικά σημεία. Δεν έχω ιδέα τι έγινε.


υγ.Στην φωτογραφία με ακάλυπτα τα πρόσωπα είναι ο πρόεδρος του εργατικού κέντρου που μιλούσε στα κανάλια… οπότε δεν είχε και νόημα να το κρύψω.

6 Σχόλια to “Συγκένρωση για την ακρίβεια.”

  1. beth Says:

    ώστε δεν έχεις ιδέα το τι έγινε στο πάμε ε? :p

  2. ange-ta Says:

    γυρισα απο τις βροχέλες που εμεινα 2 βδομάδες. Εκεί να δεις ακρίβεια!!!!!
    Αυτα που λέει ο Ευαγγελάτος είναι μπούρδες

  3. xamogelo Says:

    @ange-ta βροχέλες???
    @beth (Και ηλεκτρονική ενημέρωση για όσους διαβάζουν το blog μου)Τελικά από ότι έμαθα από κνίτες το πάμε είχε γύρω στα 20 άτομα ανά σημείο συγκέντρωσης. Που μοίρασαν φυλλάδια και έκαναν πορεία μέχρι τα κοντινά supermarket. Σκόπευα να πάω έστω για λίγο αλλά έγινε μλκιά με το ποδήλατο μου :-s

  4. a8lios Says:

    Από πού έμαθες τί εκάναμε τελικώς?
    3 πικετοφορίες είχε το ΠΑΜΕ.
    Δεν ήμουν ούτε εγώ.

  5. xamogelo Says:

    @άθλιος ρώτησα κάποιον που πήγε.
    δεν είσαι και ο μοναδικός κνίτης :-p

  6. Honey Says:

    Now we know who the sebsinle one is here. Great post!


Σχολιάστε