Τι θα κάνουμε αύριο σύντροφοι;

Είχα κάνει παλιότερα μια πρώτη προσπάθεια ανάλυσης της στάσης του Π.Α.ΜΕ. εδώ. Αργότερα με βάση τα γεγονότα της πρωτομαγιάς είχα κάνει μια αναθεώρηση.  Δεν έχω γράψει τις απόψεις μου πρόσφατα αν και τις έχω αναθεωρήσει. Όχι τόσο ως προς την ορθότητα της αναθεωρημένης άποψης μου αλλά ως προς την βαρύτητα της στάσης της αριστεράς στο συνδικαλιστικό κίνημα. Δεν μπορούμε να είμαστε σοβαροί όταν θέτουμε τέτοια ζητήματα σαν κομβικά σημεία. Οπότε τήθεται το ερώτημα αύριο που πάω; Παλιότερα θα έλεγα σχεδόν αμέσως στην συγκέντρωση της ΓΣΕΕ. Δεν έχω όμως ποια τις ίδιες απόψεις. Αυτό που σκέφτομαι είναι ότι θα είχε νόημα η συμμετοχή στην συγκέντρωση της ΓΣΕΕ στα πλαίσια πάντα και μιας παρέμβασης με τον κόσμο και όχι μιας απλής συμμετοχής στην πορεία. Όμως αυτό αύριο δεν θα γίνει. Τουλάχιστον εγώ δεν έχω αντιληφθεί ούτε γνωρίζω κάτι στο οποίο θα μπορούσα να συμμετάσχω. Γιαυτό λοιπόν μάλλον αύριο θα πάρω την φωτογραφική μηχανή μου και θα κάνω μια βόλτα και από τις 2 πορείες… αν δω μόνο γραβαντωμένους στην πορεία της ΓΣΕΕ θα το σκεφτώ σοβαρά να περάσω έστω μια βόλτα από την πορεία του Π.Α.ΜΕ.

Θα τα πούμε αύριο στον δρόμο…

υγ.Η φωτογραφία είναι από πρωτομαγιάτικη διαδήλωση στο Παρίσι του χρήστηlooking4poetry στο flickr κάτω από Some rights reserved

3 Σχόλια to “Τι θα κάνουμε αύριο σύντροφοι;”

  1. Greek Rider Says:

    Πάντως όσο και να μην μπορεί κάποιος να συμφωνήσει με την πειθαρχία του ΚΚΕ και τπς Παπαρήγα δεν μπορεί να αγνοήσει το γεγονός ότι στο ΠΑΜΕ κάνουν πορείες. Σε αντίθεση με τη ΓΣΕΕ κτλ που παίζουν τον παπά.

  2. xamogelo Says:

    @greek rider δεν συμφωνώ σε πολλά πράγματα με το ΠΑΜΕ και το ΚΚΕ. Πολλές φορές με νευριάζουν με τις βλακείες που κάνουν και θέλω να αρχίσω να τους βρίζω!!!! χωρίς πλάκα!!! αλλά αν η πορεία της ΓΣΕΕ είναι όπως την τελευταία φορά που ήταν 3 και ο κούκος και οι περισσότεροι ήταν συνδικαλιστές του ΠΑΣΟΚ που κατέβαιναν μόνο και μόνο για να το παίξουν αγωνιστές… τότε όχι ευχαριστώ!!! Τουλάχιστον εγώ δεν βρίσκω κάποιο νόημα σε μια τέτοια πορεία και με τους όρους που είπα… ας πάω τουλάχιστον σε κάποιους που συμφωνώ με τα αιτήματα τους….

    υγ.Οκ παραδέχομαι ότι η στάση μου βέβαια δεν είναι σωστή επειδή θα έπρεπε να συνενοηθώ με κόσμο για να οργανώσουμε κάποια παρέμβαση στην συγκέντρωση της ΓΣΕΕ. Όμως ο καθένας συνεισφέρει ανάλογα με τις δυνατότητες του την συγκεκριμένη χρονική στιγμή.

  3. Ανώνυμος Says:

    > δεν μπορεί να αγνοήσει το γεγονός ότι στο ΠΑΜΕ κάνουν πορείεςΣε αντίθεση με τη ΓΣΕΕ κτλ που παίζουν τον παπά.<

    Όχι τον Πρωτόπαπα;


Σχολιάστε

