Μετακομίσα ξανά…

Αρκετό καιρό τώρα είχα σκεφτεί ότι είναι προτιμότερο για κάποιον (ιδαίτερα όταν δεν έχεις αρκετό ελεύθερο χρόνο) να μην έχει ένα ατομικό blog αλλά να συμμετέχεις σε ένα αλλο μαζί με κάποιον άλλο. Πριν αρκετό καιρό ο compassocap είχε δημοσιεύσει ένα ποστ όπου ζητούσε από όποιους θα τους ενδιέφερε να συμμετέχουν στο blog τους. Επικοινωνήσαμε τότε και με email και χθες τελικά έστειλα το ναι 🙂

Από εδώ και πέρα λοιπόν θα αρθρογραφώ και θα ανεβάζω ανταποκρίσεις από το Ηράκλειο όποτε μπορώ στο mygranma. Το παρόν blog για την ώρα μάλλον θα το αφήσω ως έχει αν και δεν θα το ανανεώνω. 

Από βδομάδα ελπίζω το πρώτο μου ποστ στο mygranma.wordpress.com

Τα λέμε εκεί

10 Σχόλια to “Μετακομίσα ξανά…”

  1. aikaterinitempeli Says:

    Θα σε βρούμε εκεί λοιπόν. Καλή συνέχεια θα ευχηθώ..

  2. Maria Says:

    ναι αλλα θα μπορω κι εκει να γραφω οτι μαλακια μου ρθει οπως και τωρα εδω?
    promise?

  3. xamogelo Says:

    @aikaterinitempeli thanks!!! χμ… εντός του επόμενου 2μηνου ή έστω 3μηνου σου έχω μια έκπληξη :-p

    @Μαρια εννοείτε βρε!!! και το ρωτάς; 🙂

    Μια παρατήρηση ως προς το blog που μετακομίζω.
    Γενικότερα δεν άλλαξα απόψεις ούτε μπήκα σε κάποιο ΚΚΕ απλώς το βρίσκω ποιο βολικό να μην έχω ατομικό blog.

  4. Greek Rider Says:

    Θα σε διαβάζουμε και από εκεί. Καλή συνέχεια.

  5. xamogelo Says:

    @gatouleas thanks 🙂

    @greek rider 🙂

  6. Καίγοντας την ελληνική σημαία… « Γκράνμα Says:

    […] ποιο βολικό να μην έχω ατομικό blog’ γράφεις σ’ενα σχολιό σου) τότε δε βρίσκω το λόγο να είμαστε στην ίδια […]

  7. glaykidarling Says:

    μετακόμισες?????καλά….κλαψ….μωρε δεν έχεις βάλει φωτο εδώ και καιρό!ξανα ξλαψ!

  8. xamogelo Says:

    στο περίπου γλαυκι!!! στο περίπου! :-p ναι το ξέρω ότι δεν έχω βάλει φώτο εδώ και καιρό! αυτό σκεφτόμουν! αλλά δυστηχώς πέρα του ότι δεν έχω πολύ χρόνο όσες έχω βγάλει το τελευταίο διάστημα κινούντε περισσότερο σε προσωπικό επίπεδο οπότε δεν το κόβω να τις δημοσιεύω στο blog μου :-s

  9. glaykidarling Says:

    παλιά έβαζες και καμία φωτο τωρα τίποτα…κλαψ!


Σχολιάστε

