5 πράγματακια που ενοχλούν…

Μετά την πρόσκληση του gatouleas είπα να πω και εγώ 5 πραγματάκια που με ενοχλούν… 

 Για αρχή θα ξεκινούσα μάλλον με το τσιγάρο. Ίσως το ποιο ενοχλητικό πραγμα για εμένα να είναι η μυρωδιά τσιγάρου στα ρούχα μου…και ιδιαίτερα στα σεντόνια του κρεβατιού μου. Αποφεύγω χώρους με τσιγάρο… ιδιαίτερα όταν δεν έχω περάσει από κάποιον άλλο νωρίτερα. Μάλιστα πρόσφατα άρχισα και «ιμπεριαλιστική» πολιτική σε αυτό το θέμα… :-p κατέβασα προτάσεις στην ΓΣ κατά του καπνίσματος και πέρασαν 😀 . Προφανώς σε ανοιχτούς χώρους αν ο άλλος θέλει να πεθάνει δεν θα του σταθώ εμπόδιο…

Η δεύτερη παραξενιά ίσως να σας φανεί αρκετά προβληματική για την εποχή μας. (Και είναι όντως προβληματικό να σε ενοχλεί τόσο πολύ μια άποψη που συναντάς σε πολύ κόσμο). Να μου λένε ότι σήμερα ζούμε σε δημοκρατία!!! Πραγματικά εκνευριστικό!!!! Μα καλά πως γίνεται να το πιστεύουν; (μάλλον έχω χάσει την υπομονή μου σε αυτό το θέμα)

Τρίτη παραξενιά μάλλον θα έβαζα το ότι απεχθανομαι απίστευτα την αίσθηση που έχω όταν κάθομαι αρκετό διάστημα και δεν αθλούμε ή τέλος πάντων δεν κινούμε… (Παρεμπιπτόντως σήμερα ξαναρχίζω γυμναστική μετά από ένα μεγάλο διάστημα αδράνειας) Αν δεν έτυχε να αθλήστε για μεγάλο διάστημα φαντάζομαι δεν μπορείτε να καταλάβετε πόσο ενοχλητική είναι αυτή η αίσθηση.

χμ… για τέταρτη ίσως παραξενιά (ίσως και η ποιο περίεργη αν κρίνω από τους συμφοιτητές μου) είναι ότι θέλω να τακτοποιώ-καθαρίζω και να μαγειρεύω εγώ  και όχι οι γονείς μου. Και επειδή δεν καταλαβατε μάλλον τι εννοώ (Όταν έρχοντε (μένω σε διαφορετική πόλη)οι γονείς μου δεν αφήνω να καθαρίζουν ή να μαγειρέψουν. Αυτές τις δουλειές τις κάνω εγώ). Καλά προφανώς εξαιρούντε καταστάσεις με υψηλό πυρετό :-p

Για την πέμπτη παραξενιά θα επιλέξω μια από το παρελθόν(τότε που ήμουν δημοτικό) που απέκτησα όταν ήμουν μικρό παιδί και ευτυχώς την έκοψα(φαντάζομαι για πρακτικούς λόγους) κάπου στην 6 δημοτικού. Παλιά που λέτε τα καλοκαίρια επειδή μου έτυχε κάμποσες φορές να αφήσω το ποτήρι με πορτοκαλάδα ή γάλα και όταν γύρισα να βρω κάποιο έντομο μέσα είχα την συνήθεια να πίνω πορτοκαλάδα, και το γάλα μονορούφι και να μην τα πίνω αν έφευγα από εκεί που ήμουν και άφηνα το ποτήρι εκτός οπτικού μου παιδίου.Αυτό κατα περίεργο λόγο το εφάρμοζα μόνο στο γάλα και στην πορτοκαλάδα και όχι σε κόκα κόλα κτλ. Μην ρωτήσετε γιατί!!! 

Αυτά ως προς τις παραξενιές μου :-p  Μιας λοιπόν και στον inlovewithlife αρέσουν τα blogοπαίχνιδα τον καλώ και αυτόν στο παιχνίδι… την ange-ta(αν έχει όρεξη), την glayki(κατάργησε το blog της????), τον compasso και προφανώς την παρτιζάνα!!!!

10 Σχόλια to “5 πράγματακια που ενοχλούν…”

  1. ange-ta Says:

    πολύ ωραίες οι παραξενιές σου χαμόγελο.
    Πολύ όριμες για την ηλικία σου. Πιο πολύ μου άρεσε η τέταρτη!!!
    Να σκεφτω και γω τις παραξενιές μου, αν και έχουμε πει να μη μολογάμε τα του οίκου μας!

    σε φιλω

  2. Maria Says:

    EM….STIN COCA COLA KAI ZOUZOUNI NA EIXE DEN TO EVLEPES!
    LOLOLO
    🙂

  3. gatouleas Says:

    Αν τη συνέχιζες την πέμπτη παραξενιά, θα είχες serious problems στα μπαράκια που θα γύρναγες. Με σφηνάκια μισόλιτρες μπύρες ή μεζούρες ουίσκι, δεν θα την έβγαζες καθαρή για μεγάλο διάστημα… (χιχιχιχι)

  4. xamogelo Says:

    @ange-ta χαχα πες πες!!!
    @maria έλα ντε!!!
    @gatouleas αυτό σκεφτόμουν καθώς το έγραφα το ποστ!!! Δεν θα είχα αντέξει πολύ…

  5. Fri Says:

    Μια χαρά αυτά που γράφεις @χαμόγελο, δεν τα λες παραξενιές! Λογικές συνήθειες τις λες… 🙂
    Ή λες να το βλέπω έτσι επειδή είναι πράγματα που ενοχλούν και εμένα?

    Καλή σου μέρα 🙂

  6. greendim Says:

    Η 5η “συνήθεια” όλα τα λεφτά!…

  7. aikaterinitempeli Says:

    Μια χαρά σε βρίσκω και ελπίζω ήδη να άρχισες την γυμναστική! Χαμογέλασα πάντως κι εγώ με το τελευταίο που αναφέρεις. Είδες τα παιδικά βιώματα ε; 🙂

    Καλημέρα..

  8. xamogelo Says:

    @Fri πες και εσύ τις δικιές σου :-p

    @greendim χαχαχα αυτό βλέπω… αυτή η 5η συνήθεια άρεσε σε όλους! χαχα

    @aikaterinitempelo ε μα… πάντως παίζει να μου ψιλο εχει μείνει αυτή η παραξενιά… γενικότερα πίνω γρήγορα τις πορτοκαλάδες μου :-p

  9. Stefanos Says:

    «για τέταρτη ίσως παραξενιά (ίσως και η ποιο περίεργη αν κρίνω από τους συμφοιτητές μου)»

    Στέφανους δεν λέμε, οικογένειες δεν θίγουμε…


Σχολιάστε

