Κουκουλοφόροι και άλλα παραμύθια…

 

Είδα που λέτε την παραπάνω αφίσα πριν 1 ή 2 μήνες… δεν θυμάμαι ακριβώς… 

Δεν σκέφτηκα να μπω στην διαδικασία να ψάξω αν όντως είπε κάτι τέτοιο ο Τσε…(αν και ίσως να έπρεπε) και για να πω και την αλήθεια ούτε που με ενδιαφέρει… Ούτε μπήκα στην διαδικασία να δω πότε άρχισαν να χρησιμοποιούντε οι κουκούλες… Βέβαια στο μυαλό μου το είχα συνδέσει με την πρόοδο της οπτικοακουστικής τεχνολογίας και μιας και μου φαινόταν λογικό δεν μπήκα στην διαδικασία να το ψάξω περισσότερο. Όμως αυτό που ενόχλησε περισσότερο είναι ή επίκληση στην αυθεντία (κάτι μένει τελικά από το λύκειο!!!) του Τσε. Δεν μπορείτε να φανταστείτε πόσο νευριάζω όταν ακούω κάποιον να δικαιολογεί τις πράξεις του με τι είπε ο άλλος γιατί απλούστατα για να αποδεχτεί κάποιος κάτι τέτοιο πρέπει να έχει σοβαρό έλλειμα κριτικής σκέψης…

Τι να πω… δεν ξέρω τι είχαν στο μυαλό τους αυτοί που την έφτιαξαν… αλλά ξέρω σίγουρα ότι δεν έχουν μυαλό αυτοί στους οποίους απευθύνετε…  Και με τέτοιες τακτικές δεν πάμε μπροστά… Μάλλιστα από ότι έχω αντιληφθεί αποτελεί ένα χαρακτητιστικό δείγμα της προβατοποίησης (αν υπάρχει τέτοια λέξη!) που επικρατεί στην ΚΝΕ (το λιγότερο)

Προφανώς το θέμα με τις αφίσες δεν το έγραψα τυχαία… διάβασα χθες ένα αρκετά ενδιαφέρον κείμενο (ιος) με αρκετά στοιχεία και το θυμήθηκα.

υγ.Το βιβλίο «Εγώ ο προβοκάτορας, ο τρομοκράτης» (Αθήνα 1999, εκδ. «Μαύρη Λίστα», 3η έκδοση Γιάννενα 2008, εκδ. «Ισνάφι») έχω ακούσει ότι είναι πολύ καλό. Εγώ τουλάχιστον το έχω στα προσεχώς.(Για όταν βρω χρόνο)

υγ2.Με τόσες ώρες μπροστά από το pc και ποιο συγκεκριμένα από τον netbeans… το μόνο που θέλω να κάνω είναι να αρχίσω να τρέχω και να χωθώ σε μια στοίβα βιβλία… Δεν μπορείτε να φανταστείτε πόσο μου έχουν λείψει αυτά τα 2 πράγματα!!! Όσο και αν φαίνετε περιέργο λιγότερο από τον ήλιο που έχω να δω 2 βδομάδες…(έγινα νυκτόβιος)

υγ3.Δείτε τι συμβαίνει στη «δημοκρατία» της Αγγλίας

υγ4. Αυτή η γαμάτη φώτο από κάτω είναι δική μου! :-p Αν και μου βγείκε δυστηχώς θολή… και έχασα και την κίνηση της στιγμής

 

3 Σχόλια to “Κουκουλοφόροι και άλλα παραμύθια…”

  1. saimag Says:

    Νομίζω πως μου πήρες το παρολίγον επόμενο άρθρο του blog μου! Είδα πρόσφατα στην στα κτίρια της Κνωσσού την εν λόγω αφίσα και έλεγα να κάνω κάνα σχόλιο για τους Κνίτες που όσο περνάει ο καιρός μου φαίνονται όλο και πιο ελεεινοί με όλη τη σημασία της λέξεως…

  2. ikonikos Says:

    To διάβασα κι εγώ το άρθρο στον ΙΟ. Αν και δε συμφωνώ σε κάποια θέματα, ειδικά με την πρόταξη του ακροδεξιού «αβγού του φιδιού» που κάνει σε σχέση με την κατά πολύ εγκληματικότερη και μαζικότερη παγκόσμια συστημική καταστολή (και που βέβαια δεν είναι ανεξάρτητη η άνθιση νεοφασίζοντων στοιχείων με αυτή, γεγονός που ο Ιός το κάνει ελαφρώς «γαργάρα»), νομίζω ότι το άρθρο έχει ενδιαφέρον και βάση.

  3. xamogelo Says:

    @saimag έγινα και κλεφτοποστάς δηλαδή!! χαχααχ
    @ikonikos δεν είπα ότι συμφωνώ με όλα αλλά συμφωνώ με αρκετά. Από βδομάδα θα χαλαρώσω λίγο περισσότερο και θα πάω στα βιβλιοπωλεία. Θα σου απαντήσω τότε.


Σχολιάστε

