Γενικό ποστ για τις φωτογραφίες.

Στα παρακάτω λινκ μπορείτε να δείτε αρκετές φωτογραφίες και μια σύντομη περιγραφή από τις δράσεις που έγιναν στο Ηράκλειο (εξαιρούντε οι πορείες που έκανε το ΚΚΕ ή μαθητές) με αφορμή την δολοφονία του 15χρονου Αλέξη Γρηγορόπουλου από μπάτσο. Καθυστέρησα να ανεβάσω υλικό (ιδιαίτερα τις τελευταίες μέρες) μιας και είχαν μαζευτεί πάρα πολλές φωτογραφίες και με όλες τις διαδηλώσεις που γινόταν δεν είχα χρόνο για να τις ανεβάσω ή να επεξεργαστώ πρόσωπα.

6 Σχόλια to “Γενικό ποστ για τις φωτογραφίες.”

  1. glaykiyou Says:

    χαμογελάκι μου,μπορεί να διαφωνούμε σε πολλά…
    όμως..έτσι δεν είναι οι άνθρωποι?
    σου στέλνω την αγάπη μου και τα φιλιά μου …
    μαζί με τις πιο θερμές ευχές μου!

  2. recuerdos Says:

    Φυσάει κόντρα σε ολάκερη γη,
    τ’ αγρια πετούμενα δε βρίσκουν πηγή,
    δεν αντέχω της βολής τη σιγή.
    Και δω’ απ’ τον τόπο που έζησα τη φυγή,
    ρίχνω αλάτι στη βαθιά τους πληγή,
    τάζομαι πρόσφυγας και σε καλό να μου βγει.

  3. aikaterinitempeli Says:

    Περιμένω να δω κι εγώ, πως θα εξελιχτούν τα πράγματα. Αυτή τη φορά, πρέπει ν’ αλλάξει κάτι.

  4. Maria Says:

    eida kati fotos,se mia alli xora kai se ena allo planiti (fovamai) pou kati Nazistes ekanan poreies kai itan oi mpatsoi mprosta tous(me plati girismeni stin poreia) kai tin prostateuan.
    epesa apo ta sinnefa ki oso ki an tous sixenome etsi prepei na einai.
    edo?gam……ta!

  5. Stefanos Says:

    Λίγο άσχετο αλλα αρκετά επίκαιρο.
    Λοιπόν ένα έχω να πώ για τα επεισόδια στις πορείες: Νότια Κορέα.
    Ο δάσκαλος kung fu μου ανέφερε σε κάποια φάση πως γίνεται χαμός στις πορείες στην Νότια Κορέα που είχε πάει, οποτε είπα για την πλάκα να googlarw.
    Οι τύποι δεν αστιεύονται! Ή είναι πολύ σκατα η κατάσταση τους ή έχουνε πολύ ελαστικούς νόμους γιατι για κάτι τέτοια θα έτρωγες ισόβια. Κάνουνε τους μπάχαλους εδώ να φαίνονται σαν μικρά κοριτσάκια :p

    Θα ήθελα πάντως να μάθω για τι πράματα διαδηλώνανε…


Σχολιάστε

