Φωτογραφίες Νοεμβρίου 2008

Λίγος σχολιασμός για τις φωτογραφίες (Υποθέτω ότι το slide.com δηλαδή η εφαρμογή που τις εμφανίζει τις εμφανίζει με την ίδια σειρά κάθε φορά.) Ρίξτε λίγο περισσότερη προσοχή στις 7, 13, 14 και αν μπορείτε πείτε μου την γνώμη σας. Γενικότερα αυτό τον μήνα όταν βγήκα για φωτογραφίες είχα πολύ όρεξη για πειραματισμό για φώτο με στραβό κάδρο.

Μην μου πείτε ότι στην 7 δεν είναι ο καταλληλότερος; (Μάλλον για σουβλάκια)

Στην 13 έκανα την δεύτερη μου δοκιμή με HDR

υγ.Σε καμιά ώρα (κατα τις 9 θα εμφανιστεί και το επόμενο ποστ μου)

5 Σχόλια to “Φωτογραφίες Νοεμβρίου 2008”

  1. Maria Says:

    1,6,7,8, m aresoun poli
    episis m aresei to gegonos oti den exei pesei editing..
    an kai ego oti mporo na kano me tin mixani sta xromata to kano.ti mixani exeis by the way?

  2. glaykiyou Says:

    Επιτέλους Χαμογελάκι μου.,…φωτο…όσες έχουν θάλασσα τις λάτρεψα..φιλιά πολλα και καλό μήνα!

  3. xamogelo Says:

    @Μαρια ευχαριστώ για το σχόλιο σου 🙂
    Γενικά αποφεύγω πάντως το editing αν και τώρα τελευταία έχω αρχίσει να παίζω με την HDR. Από μηχανή έχω μια σχετικά απλή… sony cybershot DSC-H7 και μάλλον πρέπει να πάρω κάποια άλλη SLR. Εσύ? μου άρεσαν παρεμπιπτόντως αρκετά οι φώτο σου :-p έχεις λογαρισμό στο flickr?

    @glaykiyou thanks καλό μήνα και σε σένα 🙂
    Όσο για το επιτέλους και τις φώτο… εγώ να δεις.. είχα πολύ καιρό να κάνω βόλτες με την φωτογραφική μου :-p καλά να περνάς φιλιά!!! 🙂

  4. Maria Says:

    mia D 60 eimai asxeti alla tha gino Liebovitz molis megaloso!

  5. xamogelo Says:

    @maria χααχ μια χαρά 😀


Σχολιάστε

