Πορεία Πολυτεχνείο 17/11/2008

Η συγκέντρωση ξεκίνησε στις 6. Η πορεία είχε γύρω στα 1100-1200 άτομα. Το ΚΚΕ ξεκίνησε λίγο νωρίτερα και προχώρησε μόνο του κάνοντας δικιά τους πορεία. (Είχαν γύρω στα 230-240 άτομα)
Οι υπόλοιποι προχώρησαν. (950 άτομα περίπου) Στα δικαστήρια γράφτηκαν συνθήματα και από ότι μου είπαν δεν σκόπευαν να κάνουν κάτι πέρα από αυτό. Πρέπει να έπεσε κανένα χτύπημα στην πόρτα των δικαστηρίων μέσα στα οποία ήταν μπάτσοι. Οι μπάτσοι βγήκαν έξω και εκεί που ήταν τεταμένη η κατάσταση ένας μπάτσος τράβηκε χειροβομβίδα κρότου λάμψης που έσκασε στα χέρια του χάνοντας 2 δάχτυλα. (Τις παραπάνω πληροφορίες τις πήρα από τρίτα άτομα αν και άκουσα τον κρότο.) Η πορεία συνεχίστηκε και στην κατάθεση στεφανιών υπήρξαν αρκετές λογομαχίες μεταξύ ΠΑΣΠ-ΠΑΣΟΚ και των αριστερών παρατάξεων-κομμάτων (Το ΚΚΕ είχε φύγει νωρίτερα και δεν ήταν εκεί)

υγ.Τα άτομα από το ΚΚΕ αρκετές φορές μου έχουν πει να μην κρύβω τα πρόσωπα από τις πορείες τους γιαυτό και στο πρώτο slide δεν τα έκρυψα.

Advertisements

32 Σχόλια to “Πορεία Πολυτεχνείο 17/11/2008”

  1. alexis apo (proin) NOPASARAN Says:

    όταν ξεκήνισε η δεύτερη πορεία δύο διμοιρίες ΜΑΤ πλεύρησαν το μπλοκ μας ήχαμε ήδη αποφασίση ότι θα τους αποθούσαμε σε τέτοια περίπτωση, πηγαίνοντας προς τα δικαστήρια κάποια παιδιά είχαν σχεδιάση ένα μεγάλο στενσιλ για τους φυλακισμένους, οι καπελάκηδες που ήταν στις σκάλες μπήκαν κατευθείαν μέσα. Μετά από λίγο οι διμοιρίες ήρθαν σε επαφή μαζί μας και ενώ τους αποθούσαμε στο ήρεμο σκάει η κρότου λάμψης εκεί τα πράγματα πήραν άλλη στροφή (και καλά έκαναν) με αποτέλεσμα να πέσουν μερικές ψηλές και να σπαστεί και το τζάμι των δικαστηρίων. Μετά από λύγη ώρα τα πνεύματα ηρέμησαν αφού παρενέβει ένας «αξιοματικός» ??? με αποτέλεσμα να κάνουν πίσω τα ΜΑΤ και να συνεχίσει η πορεία ήρεμα.

    Πάντως είναι φοβερό ότι οι εφημερίδες που κάληψαν το θέμα σήμερα, δεν τους πήραξε καθόλου το γεγονός ότι η κρότου λάμψης θα έπεφται στα κεφάλια μας μάλιστα έλεγαν ότι την πέταξαν για εκφοβισμό. Δηλαδή εμείς είμαστε και οι μαλάκες της υπόθεσεις και ο μπάτσος ο κακομοίρης που έχασε τα δυο του τα δάχτυλα ήρωας.

  2. Μάριος Says:

    Τελικά πήγε χωριστά η γκρούπα της ΠΚΣ ε; Στο Πανεπιστήμιο ορκίζονταν ότι θα γίνοταν μια ενιαία πορεία.

  3. xamogelo Says:

    @μαριος πήγε ξεχωριστά. Αν και στις περασμένες 3 πορείες είχαν πάει μαζί με την πορεία. Προσωπικά περίμενα ότι θα έκαναν κάτι για να διαχωριστούν από το σώμα της πορείας αλλά δεν περίμενα να έκαναν ξεχωριστή πορεία. Λέω ότι περίμενα ότι θα έκαναν κάτι επειδή την προηγούμενη χρονιά ήταν κολητά με το μπλοκ κάποιων που έκαναν μπάχαλα και είχαν ζητήσει να προχωράμε ποιο γρήγορα για να τους αφήσουν πίσω(να μην είναι κοντά.) Παρόλαυτά δεν μου φαίνεται σοβαρός λόγος για να κάνουν ξεχωριστή πορεία.. Δεν ξέρω πως το σκέφτηκαν…

    @Αλέξη. Αυτά παθαίνεις όταν γράφεις 3 το βράδυ και όταν μαζεύεις πληροφορίες από τρίτους :-p κανονικό χαλασμένο τηλέφωνο. :-p

  4. αγνωστος Says:

    Anarxikoi-Xrysaugites ta idia pragmata mono pou oi xrysaugites otan ta spane den kalyptoun to proswpo tous…Eimai paspitis kai adynato na katalabw gia pio logo na yparxei mia parataxi-kinima pou den exei sygkekrimeni ideologia milaw gia to 99,9% twn anarxikwn.Den mporei oute enas anarxikos na milisei me epixeirimata pou na stirizontai stin logiki.Katw apo mia koukoula kai me 20 akoma atoma gia parea o opoiosdipote mporei na kanei ton genaio.Einai apo oti exw katalabei (kai swsta exw katalabei )akoma mia apo tis xiliades ideologies pou pisteuoun oti o kosmos mporei na einai teleios xwris nomous ktl….10 lepta 8a arkousan gia na ginei mia zougla olos o kosmos etsi…i mipws oi anarxikoi pou ta spane akolou8oun tin ideologia auti kai xwris nomoys 8a itan eirinikoi kai 8a sebontousan tous allous…mallon oxi…Proteinw na mpoun se auto to kolosystima kai na boithisoun na to beltiwsoume oloi mazi apo tin meria tou o kathenas.O rompen twn daswn pe8anai kai apo tote exoun perasei pl xronia wste na antidroume etsi…

  5. αγνωστος Says:

    aformi pou grafw ta parapanw epi8esi sta grafeia stin kwleti…les kai oi anarxikoi exoun kamia 8esi sto kinima tou polytexniou…mallon exoun 8esi sto kinima tis koukoulas…kai tou fasismou-trampoukismou…

  6. xamogelo Says:

    @άγνωστος Μπήκα στην διαδηκασία να σου απαντήσω ένα προς ένα προς αυτά που έγραψες… όμως κάπου στο τέλος διαβάζοντας ότι οι αναρχικοί δεν έχουν θέση στο κίνημα του πολυτεχνείου… άλλαξα γνώμη…και τα έσβησα.

    Αυτό που έχω να σου πω… είναι ότι αν κάποιοι δεν έχουν θέση στο κίνημα του πολυτεχνείου είναι αυτοί που το ξεπούλησαν το ξεπουλούν… και συνεχίζουν να το καπιλεύονται… αυτοί δεν έχουν καμιά σχέση με το πολυτεχνείο… το πολυτεχνείο ξεκάθαρα είτε σας αρέσει είτε όχι είναι αντισυστημικό…. και καμιά σχέση δεν έχει με άτομα και κόμματα που διακυρίσουν καλέσματα για ενσωμάτωση στο σημερινό καπιταλιστικό σύστημα.

  7. alexis apo (proin) NOPASARAN Says:

    nai telos panton o filos o paspitis ehei meinei kamia 25etia piso. Koinonia xoris nomous ???? Mallon den eheis mpei kan sto kopo na matheis pente pragmata apo pou ehoun epireasti ola auta ta paidia me tis koukoules tous opoious tihainei na einai kai sinfitites sou. pera apo auto to pasok den itan auto pou parasimoforise tous xrhsaugites pou skotosan ton lao ths sebrenitsa giati re gamoto den mpenete ston kopo na diavasete pente pragmata kai meta na mas kanete kritiki ??? Vgazete etsi ena siberasma sta kala kathoumena gia opoion den sas aresei ???? koufales trampoukoi pou eisouna esy otan syntrofos sou stis boutes esteile ton misthofo tis DAP-TEI na spasei mia mikrofoniki enantia sti ekloges to 2007 ???? Tihainei to idio mpoympoyki na einai aytos pou peige na «iperaspisti» to asylo sto polytehneio kritis enantia sto spasimo ton pritanikon. Ean eihes pote provlima epiases pote kosmo na miliseis mazi tou ???? Giati den rotas tous filous tous paspites na sou poun oti to 2007 eimastan shedon se kathe sineleusi na iperaspistoume os anarhikoi ton tropo me ton opoio kinoymaste. Ego den eho na fovitho tipota apo ton lao ean mou pi kaoios se mia poreia vgale tin koukoula sou tha to kano efoson ton enohlei, eho na fovitho omos tous mpatsous kai tous asfalites pou einai pantou se kathe poreia me kameres.

  8. αγνωστος Says:

    xaxaxax apo ayto katalabaineis oti kapoioi alloi exoun meinei xronia pisw..Den apantises oute se ena apo ta pragmata pou egrafa kai synexises na les ola ta dika s anaferontas to Pasok tous dapites ktl…Prwton parto xampari oti i Pasp den exei kamia sxesi me ton Pasok i moni sxesi me to Pasok einai i diakyrixi pou i Pasp tin ypostirizei kai tin pisteuei se anti8esi me to Pasok pou kanei oti na’nai.Kai gia na sto apodeixw epeidi i karamela auti xrisimopoieitai pl einai to oti i Pasp den dinei tin simaia,episis to oti i Pasp den symfonouse me to arthro 16 apo tin arxi kai estelne adiabastous papandreou kai damanaki ka8ws kai episis dyo kollitoi m einai grammateis kai den pernoun oute ena euro apo panw.Loipon pame parakatw gt olo ta idia kai ta idia xwris logo.Den asxoloume me dapites kai ti kanoun.Epomeno,den 8a katsw na sxoliasw tin stasi twn anarxikwn stis sxoles gt to mono pou kanoun einai toulaxiston stin diki m sxoli na prokaloun kai na apeiloun kai min m peis oti den isxyei gt to exw dei polles fores…Den 8a milisw gt tin lexi kapitalismos gt prepei na ginei dialogos me logiki kai epixeirimata pragma pou blepw oti den mporeis na kaneis…Episis den m apantises gia tis koukoules kathws kai gia plithwra allwn…kai ston xamogelo exw na apantisw oti to polytexnio den aniki se kanena oute kanenas 8elei na to kanei diko tou kommati…Einai tou DIMOKRATIKOY LAOU MONO!!!!!To katalabainete???????????

  9. γνωστός-άγνωστος προβοκάτορας- πράκτορας των Αμερικανών Says:

    Καλά ρε παιδιά εμφανιστηκε και η ΠΑΣΠ να μιλά για αριστερά;; (μιλάω για την φετινή πορεία της 17Ν) να γινόταν η κριτική σχετικά με τους αναρχικούς θα το δεχόμουν ακόμα και απο ένα σταλινικό, αλλά αυτό ξεπερνάει τα όρια της γελοιότητας και πλησιάζει τα όρια της καπήλευσης.
    Χαρακτηριστικό σκηνικό απο εκδήλωση της ΠΑΣΠ στο ΤΕΙ Ηρακλείου για το Πολυτεχνείο οπου τα bella ciao και τα τραγούδια για βασανισμένους έπαιρναν και έδιναν. Καλά ρε μάγκες επαναστάτες που έχετε κρυμμένα τα όπλα για την επανάσταση, στα υπόγεια των ξεκωλάδικων (οι γιάφκες της ΠΑΣΠ) που κερνάτε σφηνάκια μήπως κερδίσετε κανα ψηφουλάκι παραπάνω; Η μήπως ο σημίτης σας έμαθε να φτιάχνετε συνδεσμολογίες εκρηκτικών μηχανισμών;
    Τους τραμπουκισμούς σας τους έχουμε γνωρίσει πολύ καλά, και μην ξεχνάμε οτι το πέσιμο στα γραφεία σας στα Εξάρχεια έγινε ως απάντηση στο εξής σκηνικό:
    Μισθομένοι απο τη ΠΑΣΠ χούλιγκαν του Ολυμπιακού (μάλιστα φορούσαν ολοι τα ίδια κράνη – μια φάση σαν διμοιρία ματ δηλαδή), επιτέθηκαν σε συντρόφους αναρχικούς χωρίς μάλιστα να έχει προηγηθεί κάτι με αποτέλεσμα κάποιοι να καταλήξουν νοσοκομείο. Βία λοιπόν στη βία των έμμισθων τραμπούκων, των wannabe χοντροκόληδων εργατοπατέρων και κρατικών στελεχών.
    Δεν έχετε καμία σχέση με το κίνημα και πάρτε το χαμπάρι.
    η θέση σας είναι με το κράτος, τις τράπεζες, τους φιλάνθρωπους ιερομόναχους και τους βασανιστές δεσμοφύλακες του ελληνικού σοφρωνιστικού συστήματος.

    Οσο για το τι πρεσβεύει η αναρχία και η αντιεξουσία, θα κάνω ξεχωριστό post πολύ σύντομα με links και αναφορές να διαβάσεις να ξεστραβοθείς.
    Ευχαριστώ για το χρόνο …

  10. xamogelo Says:

    @alexis Λες «Ego den eho na fovitho tipota apo ton lao ean mou pi kaoios se mia poreia vgale tin koukoula sou tha to kano efoson ton enohlei»
    εγώ δεν το βλέπω αυτό… ίσα ίσα.. δεν έχετε την υποστήριξη του κόσμου.

    @αγνωστος Λες «kai ston xamogelo exw na apantisw oti to polytexnio den aniki se kanena oute kanenas 8elei na to kanei diko tou kommati…Einai tou DIMOKRATIKOY LAOU MONO!!!!!To katalabainete???????????»
    Εννοείται ότι το πολυτεχνείο δεν ανήκει σε κανέναν… Το πολυτεχνείο είτε σας αρέσει είτε όχι όσο και αν προσπαθείται να το κρύψετε είχε πολύ ποιο ριζοσπαστική κατεύθυνση… αυτό δεν το λέω εγώ… το λένε τα άτομα που συμμετείχαν…
    δες λίγο τι συζητούσαν τότε… π.χ. http://www.youtube.com/watch?v=5X8NOakss64&feature=related
    (κοίταξε κατα το τέλος)

  11. αγνωστος Says:

    mou aresei pou lambanw arketes apantiseis…H apantisi ston gnwsto agnwsto einai pl apli.Prwta apo ola pali den m apantises gia ola osa anaferw,me aerologies kai epixeirimata tou stil «sas xeroume trampoukoi»,»bazetai epanastatika tragoudia»mallon den 8a peiseis kanena kai oute ton euato s nomizw…Oso gia to ti egine sta exarxia min akouw mal…es gt imaoun apo tis 11 ekei katw malista sto pezodromo kai auto pou les den isxyei oute mia stis 1000 kai episis gia na deis oti les oti na’nai sxedon oi mises itan kopeles kai pl prwtoetis opote mallon kapou allou isouna.Ta atoma pou les oti itan san trampouki kai mat itan 20 to pl s lew kai ean den itan auta ektos apo tous 4 pou pigan sto nosokomeio 8a pigainan alloi 100.Tin pesate se atoma me kopeles kai paidakia 18 xrwnwn autoi eiste….Opws antilambanesai mallon les arloumpes kai min akous oti s lene gt den isxuoun imoun ekei kai ta eida ola stin kyriolexia…Sto xamogelo exw na pw oti eida to videaki kai pragmatika einai pl kalo.Omws den 8a elega oti diafonei se kati me to oti anikei ston dimokratiko lao.Einai bebaio oti oi apopseis mporei endexomenos merikes na itan pio akraies alles pio metriopathis omws i ousia einai i idia apo opoia skopia na to deis.Euxaristw gia ton syndesmo!

  12. γνωστός-άγνωστος προβοκάτορας- πράκτορας των Αμερικανών Says:

    Άλλη φορά πασπιτάκο να βουτάς τη γλώσσα σου το μυαλό σου και μετά να μιλάς για πράγματα που ούτε καν ξέρεις.
    Κατ’αρχήν υπάρχει μια παροιμία που λέει οτι αν προσπαθείς να αντιπαρατεθείς με εναν ηλίθιο γίνεσαι ο ίδιος πιο ηλίθιος άρα δεν πρόκειται να αντιπαρατεθώ, όμως μου δίνεται η ευκαιρία να δώσω κάποια εισαγωγικά στοιχεία για τις απαρχές του αναρχικού κίνηματος στην ελλάδα όσο πιο σύντομα μπορώ για να ξέρουμε για τι μιλάμε, σε μία άλλη ανάρτηση με την άδεια βέβαια του χαμόγελου μπορώ να δώσω και κάποια άλλα γενικά στοιχεια για το αναρχικο-ελευθεριακό κίνημα.
    Σε αυτό το post θα αναφέρω επιγραμματικά κυρίως τον έντυπο αναρχικό λόγο (δεν πετάμε μόνο μολότοφ) όταν εμφανίστηκε στην Ελλάδα.
    O Αναρχισμός (Αγγλικά: Anarchism, Ισπανικά: anarquismο) είναι ένα ιδεολογικό, πολιτικό και κοινωνικό κίνημα. Ετυμολογικά προέρχεται από την ελληνική λέξη αρχή= εξουσία και το στερητικό α. Στην κυριολεξία αναρχία σημαίνει «χωρίς εξουσία». Ο όρος αναρχισμός είναι αρκετά παρεξηγημένος καθώς αρχικά αρνητική είχε έννοια, διότι αναρχία συνήθως σήμαινε χάος κοινωνικό, πολιτικό και όχι μόνο. «Δήλωνε» δηλαδή την αταξία ή υπήρχαν φορές που ταυτιζόταν με βομβιστικές τρομοκρατικές ενέργειες. Η σύνδεση με τη βία είναι προπαγανδιστική καθώς οι μεγαλύτερες σχολές και οι μεγαλύτεροι θεωρητικοί αναρχικοί, θεωρούν τη βία όχι μόνο ακατάλληλο μέσο επιβολής αλλά επίσης την εξισώσουν με την αστική ηθική.

    Η πρώτη αναφορά της λέξεως αναρχία υπάρχει στο έργο Επτά επί Θήβαις (467 πχ) του Αισχύλου. Εκεί η Αντιγόνη ανοιχτά αρνείται να αποδεχτεί το διάταγμα των κρατούντων να αφήσει άθαφτο το πτώμα του αδερφού της Πολυνείκη, ως τιμωρία για τη συμμετοχή του στην επίθεση κατά των Θηβών, λέγοντας: «Ακόμα και αν κανείς άλλος δεν επιθυμούσε να συμμετάσχει στην ταφή, εγώ μόνη μου θα τον έθαβα και θα έπαιρνα το ρίσκο που θα σημαίνει η ταφή του αδερφού μου. Ούτε ντρέπομαι να δράσω ενάντια αψηφώντας τη βούληση των κρατούντων (έχουσα άπιστων την αναρχίαν πόλει).» (Εισαγωγη απο τη wikipedia, topic Αναρχία)
    Οι πρώτες αναρχικές κινήσεις στην Ελλάδα:
    Τα πρώτα αναρχικά δημοσιεύματα εμφανίστηκαν στην ελλάδα περιπου το 1860 επι βασιλείας του Όθωνα.
    1861: Εφημερίδα «Φιλόπατρις» , εκδότης Δημοσθένης Παπαθανασίου
    Η αντίθεση στον Όθωνα, η ιδέα της κατάργησης του κράτους και η υπεράσπιση της παρισινής Κομμούνας θα σφραγίσουν όλες του τις δημοσιεύσεις.
    Αποτέλεσμα εκτοπισμός του στη Κύθνο και κατασχέσεις των επίμαχων φύλλων.

    Παναγιώτης Πάνας : έγραφε στην εφημερίδα «Μέλλον»
    Στην εφημερίδα «Εργάτης» που εκδίδει στην Αθήνα από τον Αύγουστο του 1875 μέχρι τον Σεπτέμβριο του 1876, θα φιλοξενήσει ειδήσεις από την δραστηριότητα του ρώσικου αναρχικού κινήματος και του Μπακούνιν.
    Μικέλης Άβλιχος: επτανήσιος αναρχικός ποιητής.
    Ταξίδεψε για δέκα χρόνια στο Παρίσι, τη Ζυρίχη και τη Βενετία. Εκείνη την εποχή η Βέρνη ήταν καταφύγιο των επαναστατών της Ευρώπης. Εκεί θα γνωριστεί με τον Μπακούνιν και θα ενστερνιστεί τον αναρχισμό.
    Η εξουσία, η παπαδοκρατία, η θρησκευτική πρόληψη, ο πόλεμος και οι ντόπιοι άρχοντες χτυπήθηκαν αμείλικτα από το ποιητή.Μέχρι το τέλος της ζωής του παρέμεινε άθεος και αναρχικός.
    Ν. Κονεμένος (1832-1907) : εγκυκλοπαιδιστής
    Κερκυραίος, γνώστης και υπερασπιστής των προυντονικών θέσεων, θα είναι από τους πρώτους που θα χρησιμοποιήσει τον όρο «κομμουνισμό» και θα προβάλλει τα δικαιώματα της γυναίκας.Στο έργο του “Kλέφτες και Φονιάδες”, που εκδόθηκε το 1893, έκανε λόγο, για πρώτη φορά στον τότε “ελλαδικό” χώρο, για την πιθανότητα συγκρότησης μιας κοινότητας, αποτελούμενης από περίπου 1000 ανθρώπους, στο νησάκι Bίδος της Kέρκυρας, με βάση την κοινοκτημοσύνη και την παντελή έλλειψη εξουσίας και οποιασδήποτε διαμεσολάβησης.
    Δημήτριος Παπαρρηγόπουλος (1841-1873), γιος του γνωστού ιστορικού.Ο Δ. Παπαρρηγόπουλος σε ηλικία 23 ετών θα ανακηρυχτεί διδάκτωρ της Νομικής του Πανεπιστημίου Αθηνών και θα ασκήσει το επάγγελμα του δικηγόρου.
    Πέθανε σε ηλικία 32 ετών, το 1873, από απεργία πείνας, διαμαρτυρόμενος για τις κακές συνθήκες διαβίωσης στις φυλακές της Ελλάδας.
    Μαρίνος Αντύπας ( ουτοπικός σοσιαλιστής)
    Ο Μαρής, όπως τον φώναζαν στην ιδιαίτερη πατρίδα του, στα Φερεντινάτα της Πυλάρου, στην Κεφαλονιά, όπου πρωτοείδε το φως της ζωής το 1872, είχε αρκετή τρέλα ώστε να βαφτίσει στην αυγή του 20ου αιώνα δύο κοριτσάκια με τα ονόματα Επανάσταση και Αναρχία.
    Αλλά και στη σύντομη ζωή του αυτές τις δύο αξίες πρέσβευε: την Επανάσταση και την Αναρχία, με την έννοια της αταξικής κοινωνίας. Είναι αυτός κυρίως που άναψε τη φωτιά της εξέγερσης στις αγροτικές μάζες της Θεσσαλίας, ώστε δικαίως τόσο με τη δράση του όσο και με τη θυσία του να θεωρείται ο προάγγελος του Κιλελέρ και όλων των αγροτικών αγώνων που ακολούθησαν ώστε να απαλλαγούν οι κολίγοι από τα δεσμά του τσιφλικαδισμού.
    Τη νύχτα της 8ης του Μάρτη 1907 επιστρέφοντας από μια δίκη του στη Λάρισα με τον νομάρχη Νιώτη, ο Μαρίνος Αντύπας δολοφονήθηκε άνανδρα από τον Κυριακού, δεχόμενος σφαίρα από δίκαννο «εκ των όπισθεν και εις την οσφυακήν χώραν».

    1875-1880
    Συγκρότηση αρκετών επαναστατικών οργανώσεων σε διάφορες περιοχές του ελλαδικού χώρου όπως στην Αθήνα, στη Σύρο, στη Μεσσήνη, στο Αίγιο, στα Φιλιατρά, στην Κεφαλλονιά, στην Πάτρα.Οι πατρινοί αναρχικοί του «Δημοκρατικού Συλλόγου» θα αναλάβουν την πρωτοβουλία να συντονίσουν όλες τις ομάδες του ελλαδικού χώρου και θα επιχειρήσουν την συγκρότηση του πρώτου τοπικού τμήματος της «Διεθνούς Ένωσης Εργατών» (1η Διεθνής).
    Η καταστολή που θα εξαπολύσει το ελληνικό κράτος εναντίον τους, ανήκει μέσα στα πλαίσια μιας ευρωπαϊκής κυβερνητικής συμφωνίας, και η οποία αποδεικνύεται από πληθώρα διπλωματικών εγγράφων της εποχής, θα διαλύσει πρόσκαιρα και σχεδόν ολοκληρωτικά για μια δεκαετία το αντιεξουσιαστικό- σοσιαλιστικό κίνημα.

    Επί τα πρόσω : ήταν εφημερίδα που εκδόθηκε στην Πάτρα το 1882 από τον Αλ. Ευμορφόπουλο. Το 1896 η εφημερίδα πέρασε στην ιδιοκτησία των Ελεύθερων σοσιαλιστών, μιας ομάδας αναρχικών, από τις πολλές που υπήρχαν την εποχή εκείνη στην Πάτρα. Η εφημερίδα έγινε επίσημο όργανό τους και παρουσιάστηκαν σε αυτή οι ιδεολογικές αναφορές τους, μέχρι το 1898 όταν σταμάτησε και η έκδοσή της.

    Links:
    http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%91%CE%BD%CE%B1%CF%81%CF%87%CE%B9%CF%83%CE%BC%CF%8C%CF%82

    http://politikokafeneio.com/anarxia/
    kai sygkekrimena http://politikokafeneio.com/anarxia/simiosis071204.htm

    http://punk.gr/nogod-nomaster/simeioseis-gia-mia-istoria/an-org-dsp.htm

    http://www.kefaloniainfo.com/kefaloniaisland/people/antypas/index.html

    Διαφορετικές τάσεις:

    http://www.ese.gr/

    http://www.anarchy.gr/

    http://www.anarkismo.net/index.php

    http://www.resistance2003.gr/

    Αυτά τα ολίγα και σόρυ για το μέγεθος του post, ήταν απλά μια επιφανειακή αναφορά (σίγουρα ούτε πλήρης) στις απαρχές του αναρχικού κινήματος στην ελλάδα

  13. γνωστός-άγνωστος προβοκάτορας- πράκτορας των Αμερικανών Says:

    Άλλη φορά πασπιτάκο να βουτάς τη γλώσσα σου το μυαλό σου και μετά να μιλάς για πράγματα που ούτε καν ξέρεις.
    Κατ’αρχήν υπάρχει μια παροιμία που λέει οτι αν προσπαθείς να αντιπαρατεθείς με εναν ηλίθιο γίνεσαι ο ίδιος πιο ηλίθιος άρα δεν πρόκειται να αντιπαρατεθώ, όμως μου δίνεται η ευκαιρία να δώσω κάποια εισαγωγικά στοιχεία για τις απαρχές του αναρχικού κίνηματος στην ελλάδα όσο πιο σύντομα μπορώ για να ξέρουμε για τι μιλάμε, σε μία άλλη ανάρτηση με την άδεια βέβαια του χαμόγελου μπορώ να δώσω και κάποια άλλα γενικά στοιχεια για το αναρχικο-ελευθεριακό κίνημα.
    Σε αυτό το post θα αναφέρω επιγραμματικά κυρίως τον έντυπο αναρχικό λόγο (δεν πετάμε μόνο μολότοφ) όταν εμφανίστηκε στην Ελλάδα.
    O Αναρχισμός (Αγγλικά: Anarchism, Ισπανικά: anarquismο) είναι ένα ιδεολογικό, πολιτικό και κοινωνικό κίνημα. Ετυμολογικά προέρχεται από την ελληνική λέξη αρχή= εξουσία και το στερητικό α. Στην κυριολεξία αναρχία σημαίνει «χωρίς εξουσία». Ο όρος αναρχισμός είναι αρκετά παρεξηγημένος καθώς αρχικά αρνητική είχε έννοια, διότι αναρχία συνήθως σήμαινε χάος κοινωνικό, πολιτικό και όχι μόνο. «Δήλωνε» δηλαδή την αταξία ή υπήρχαν φορές που ταυτιζόταν με βομβιστικές τρομοκρατικές ενέργειες. Η σύνδεση με τη βία είναι προπαγανδιστική καθώς οι μεγαλύτερες σχολές και οι μεγαλύτεροι θεωρητικοί αναρχικοί, θεωρούν τη βία όχι μόνο ακατάλληλο μέσο επιβολής αλλά επίσης την εξισώσουν με την αστική ηθική.

    Η πρώτη αναφορά της λέξεως αναρχία υπάρχει στο έργο Επτά επί Θήβαις (467 πχ) του Αισχύλου. Εκεί η Αντιγόνη ανοιχτά αρνείται να αποδεχτεί το διάταγμα των κρατούντων να αφήσει άθαφτο το πτώμα του αδερφού της Πολυνείκη, ως τιμωρία για τη συμμετοχή του στην επίθεση κατά των Θηβών, λέγοντας: «Ακόμα και αν κανείς άλλος δεν επιθυμούσε να συμμετάσχει στην ταφή, εγώ μόνη μου θα τον έθαβα και θα έπαιρνα το ρίσκο που θα σημαίνει η ταφή του αδερφού μου. Ούτε ντρέπομαι να δράσω ενάντια αψηφώντας τη βούληση των κρατούντων (έχουσα άπιστων την αναρχίαν πόλει).» (Εισαγωγη απο τη wikipedia, topic Αναρχία)

  14. γνωστός-άγνωστος προβοκάτορας- πράκτορας των Αμερικανών Says:

    Οι πρώτες αναρχικές κινήσεις στην Ελλάδα:
    Τα πρώτα αναρχικά δημοσιεύματα εμφανίστηκαν στην ελλάδα περιπου το 1860 επι βασιλείας του Όθωνα.
    1861: Εφημερίδα «Φιλόπατρις» , εκδότης Δημοσθένης Παπαθανασίου
    Η αντίθεση στον Όθωνα, η ιδέα της κατάργησης του κράτους και η υπεράσπιση της παρισινής Κομμούνας θα σφραγίσουν όλες του τις δημοσιεύσεις.
    Αποτέλεσμα εκτοπισμός του στη Κύθνο και κατασχέσεις των επίμαχων φύλλων.

    Παναγιώτης Πάνας : έγραφε στην εφημερίδα «Μέλλον»
    Στην εφημερίδα «Εργάτης» που εκδίδει στην Αθήνα από τον Αύγουστο του 1875 μέχρι τον Σεπτέμβριο του 1876, θα φιλοξενήσει ειδήσεις από την δραστηριότητα του ρώσικου αναρχικού κινήματος και του Μπακούνιν.
    Μικέλης Άβλιχος: επτανήσιος αναρχικός ποιητής.
    Ταξίδεψε για δέκα χρόνια στο Παρίσι, τη Ζυρίχη και τη Βενετία. Εκείνη την εποχή η Βέρνη ήταν καταφύγιο των επαναστατών της Ευρώπης. Εκεί θα γνωριστεί με τον Μπακούνιν και θα ενστερνιστεί τον αναρχισμό.
    Η εξουσία, η παπαδοκρατία, η θρησκευτική πρόληψη, ο πόλεμος και οι ντόπιοι άρχοντες χτυπήθηκαν αμείλικτα από το ποιητή.Μέχρι το τέλος της ζωής του παρέμεινε άθεος και αναρχικός.
    Ν. Κονεμένος (1832-1907) : εγκυκλοπαιδιστής
    Κερκυραίος, γνώστης και υπερασπιστής των προυντονικών θέσεων, θα είναι από τους πρώτους που θα χρησιμοποιήσει τον όρο «κομμουνισμό» και θα προβάλλει τα δικαιώματα της γυναίκας.Στο έργο του “Kλέφτες και Φονιάδες”, που εκδόθηκε το 1893, έκανε λόγο, για πρώτη φορά στον τότε “ελλαδικό” χώρο, για την πιθανότητα συγκρότησης μιας κοινότητας, αποτελούμενης από περίπου 1000 ανθρώπους, στο νησάκι Bίδος της Kέρκυρας, με βάση την κοινοκτημοσύνη και την παντελή έλλειψη εξουσίας και οποιασδήποτε διαμεσολάβησης.
    Δημήτριος Παπαρρηγόπουλος (1841-1873), γιος του γνωστού ιστορικού.Ο Δ. Παπαρρηγόπουλος σε ηλικία 23 ετών θα ανακηρυχτεί διδάκτωρ της Νομικής του Πανεπιστημίου Αθηνών και θα ασκήσει το επάγγελμα του δικηγόρου.
    Πέθανε σε ηλικία 32 ετών, το 1873, από απεργία πείνας, διαμαρτυρόμενος για τις κακές συνθήκες διαβίωσης στις φυλακές της Ελλάδας.
    Μαρίνος Αντύπας ( ουτοπικός σοσιαλιστής)
    Ο Μαρής, όπως τον φώναζαν στην ιδιαίτερη πατρίδα του, στα Φερεντινάτα της Πυλάρου, στην Κεφαλονιά, όπου πρωτοείδε το φως της ζωής το 1872, είχε αρκετή τρέλα ώστε να βαφτίσει στην αυγή του 20ου αιώνα δύο κοριτσάκια με τα ονόματα Επανάσταση και Αναρχία.
    Αλλά και στη σύντομη ζωή του αυτές τις δύο αξίες πρέσβευε: την Επανάσταση και την Αναρχία, με την έννοια της αταξικής κοινωνίας. Είναι αυτός κυρίως που άναψε τη φωτιά της εξέγερσης στις αγροτικές μάζες της Θεσσαλίας, ώστε δικαίως τόσο με τη δράση του όσο και με τη θυσία του να θεωρείται ο προάγγελος του Κιλελέρ και όλων των αγροτικών αγώνων που ακολούθησαν ώστε να απαλλαγούν οι κολίγοι από τα δεσμά του τσιφλικαδισμού.
    Τη νύχτα της 8ης του Μάρτη 1907 επιστρέφοντας από μια δίκη του στη Λάρισα με τον νομάρχη Νιώτη, ο Μαρίνος Αντύπας δολοφονήθηκε άνανδρα από τον Κυριακού, δεχόμενος σφαίρα από δίκαννο «εκ των όπισθεν και εις την οσφυακήν χώραν».

  15. γνωστός-άγνωστος προβοκάτορας- πράκτορας των Αμερικανών Says:

    1875-1880
    Συγκρότηση αρκετών επαναστατικών οργανώσεων σε διάφορες περιοχές του ελλαδικού χώρου όπως στην Αθήνα, στη Σύρο, στη Μεσσήνη, στο Αίγιο, στα Φιλιατρά, στην Κεφαλλονιά, στην Πάτρα.Οι πατρινοί αναρχικοί του «Δημοκρατικού Συλλόγου» θα αναλάβουν την πρωτοβουλία να συντονίσουν όλες τις ομάδες του ελλαδικού χώρου και θα επιχειρήσουν την συγκρότηση του πρώτου τοπικού τμήματος της «Διεθνούς Ένωσης Εργατών» (1η Διεθνής).
    Η καταστολή που θα εξαπολύσει το ελληνικό κράτος εναντίον τους, ανήκει μέσα στα πλαίσια μιας ευρωπαϊκής κυβερνητικής συμφωνίας, και η οποία αποδεικνύεται από πληθώρα διπλωματικών εγγράφων της εποχής, θα διαλύσει πρόσκαιρα και σχεδόν ολοκληρωτικά για μια δεκαετία το αντιεξουσιαστικό- σοσιαλιστικό κίνημα.
    Επί τα πρόσω : ήταν εφημερίδα που εκδόθηκε στην Πάτρα το 1882 από τον Αλ. Ευμορφόπουλο. Το 1896 η εφημερίδα πέρασε στην ιδιοκτησία των Ελεύθερων σοσιαλιστών, μιας ομάδας αναρχικών, από τις πολλές που υπήρχαν την εποχή εκείνη στην Πάτρα. Η εφημερίδα έγινε επίσημο όργανό τους και παρουσιάστηκαν σε αυτή οι ιδεολογικές αναφορές τους, μέχρι το 1898 όταν σταμάτησε και η έκδοσή της.

    Links:
    http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%91%CE%BD%CE%B1%CF%81%CF%87%CE%B9%CF%83%CE%BC%CF%8C%CF%82
    http://politikokafeneio.com/anarxia/
    kai sygkekrimena http://politikokafeneio.com/anarxia/simiosis071204.htm
    http://punk.gr/nogod-nomaster/simeioseis-gia-mia-istoria/an-org-dsp.htm
    http://www.kefaloniainfo.com/kefaloniaisland/people/antypas/index.html

    Διαφορετικές τάσεις:

    http://www.ese.gr/
    http://www.anarchy.gr/
    http://www.anarkismo.net/index.php
    http://www.resistance2003.gr/

    Αυτά τα ολίγα και σόρυ για το μέγεθος του post, ήταν απλά μια επιφανειακή αναφορά (σίγουρα ούτε πλήρης) στις απαρχές του αναρχικού κινήματος στην ελλάδα

  16. γνωστός-άγνωστος προβοκάτορας- πράκτορας των Αμερικανών Says:

    1875-1880
    Συγκρότηση αρκετών επαναστατικών οργανώσεων σε διάφορες περιοχές του ελλαδικού χώρου όπως στην Αθήνα, στη Σύρο, στη Μεσσήνη, στο Αίγιο, στα Φιλιατρά, στην Κεφαλλονιά, στην Πάτρα.Οι πατρινοί αναρχικοί του «Δημοκρατικού Συλλόγου» θα αναλάβουν την πρωτοβουλία να συντονίσουν όλες τις ομάδες του ελλαδικού χώρου και θα επιχειρήσουν την συγκρότηση του πρώτου τοπικού τμήματος της «Διεθνούς Ένωσης Εργατών» (1η Διεθνής).
    Η καταστολή που θα εξαπολύσει το ελληνικό κράτος εναντίον τους, ανήκει μέσα στα πλαίσια μιας ευρωπαϊκής κυβερνητικής συμφωνίας, και η οποία αποδεικνύεται από πληθώρα διπλωματικών εγγράφων της εποχής, θα διαλύσει πρόσκαιρα και σχεδόν ολοκληρωτικά για μια δεκαετία το αντιεξουσιαστικό- σοσιαλιστικό κίνημα.
    Επί τα πρόσω : ήταν εφημερίδα που εκδόθηκε στην Πάτρα το 1882 από τον Αλ. Ευμορφόπουλο. Το 1896 η εφημερίδα πέρασε στην ιδιοκτησία των Ελεύθερων σοσιαλιστών, μιας ομάδας αναρχικών, από τις πολλές που υπήρχαν την εποχή εκείνη στην Πάτρα. Η εφημερίδα έγινε επίσημο όργανό τους και παρουσιάστηκαν σε αυτή οι ιδεολογικές αναφορές τους, μέχρι το 1898 όταν σταμάτησε και η έκδοσή της.
    Links:
    http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%91%CE%BD%CE%B1%CF%81%CF%87%CE%B9%CF%83%CE%BC%CF%8C%CF%82
    http://politikokafeneio.com/anarxia/
    kai sygkekrimena http://politikokafeneio.com/anarxia/simiosis071204.htm
    http://punk.gr/nogod-nomaster/simeioseis-gia-mia-istoria/an-org-dsp.htm
    http://www.kefaloniainfo.com/kefaloniaisland/people/antypas/index.html
    Διαφορετικές τάσεις:
    http://www.ese.gr/
    http://www.anarchy.gr/
    http://www.anarkismo.net/index.php
    http://www.resistance2003.gr/
    Αυτά τα ολίγα και σόρυ για το μέγεθος του post, ήταν απλά μια επιφανειακή αναφορά (σίγουρα ούτε πλήρης) στις απαρχές του αναρχικού κινήματος στην ελλάδα

  17. γνωστός-άγνωστος προβοκάτορας- πράκτορας των Αμερικανών Says:

    1875-1880
    Συγκρότηση αρκετών επαναστατικών οργανώσεων σε διάφορες περιοχές του ελλαδικού χώρου όπως στην Αθήνα, στη Σύρο, στη Μεσσήνη, στο Αίγιο, στα Φιλιατρά, στην Κεφαλλονιά, στην Πάτρα.Οι πατρινοί αναρχικοί του «Δημοκρατικού Συλλόγου» θα αναλάβουν την πρωτοβουλία να συντονίσουν όλες τις ομάδες του ελλαδικού χώρου και θα επιχειρήσουν την συγκρότηση του πρώτου τοπικού τμήματος της «Διεθνούς Ένωσης Εργατών» (1η Διεθνής).
    Η καταστολή που θα εξαπολύσει το ελληνικό κράτος εναντίον τους, ανήκει μέσα στα πλαίσια μιας ευρωπαϊκής κυβερνητικής συμφωνίας, και η οποία αποδεικνύεται από πληθώρα διπλωματικών εγγράφων της εποχής, θα διαλύσει πρόσκαιρα και σχεδόν ολοκληρωτικά για μια δεκαετία το αντιεξουσιαστικό- σοσιαλιστικό κίνημα.
    Επί τα πρόσω : ήταν εφημερίδα που εκδόθηκε στην Πάτρα το 1882 από τον Αλ. Ευμορφόπουλο. Το 1896 η εφημερίδα πέρασε στην ιδιοκτησία των Ελεύθερων σοσιαλιστών, μιας ομάδας αναρχικών, από τις πολλές που υπήρχαν την εποχή εκείνη στην Πάτρα. Η εφημερίδα έγινε επίσημο όργανό τους και παρουσιάστηκαν σε αυτή οι ιδεολογικές αναφορές τους, μέχρι το 1898 όταν σταμάτησε και η έκδοσή της.

  18. γνωστός-άγνωστος προβοκάτορας- πράκτορας των Αμερικανών Says:

    Links:
    http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%91%CE%BD%CE%B1%CF%81%CF%87%CE%B9%CF%83%CE%BC%CF%8C%CF%82
    http://politikokafeneio.com/anarxia/
    kai sygkekrimena http://politikokafeneio.com/anarxia/simiosis071204.htm
    http://punk.gr/nogod-nomaster/simeioseis-gia-mia-istoria/an-org-dsp.htm
    http://www.kefaloniainfo.com/kefaloniaisland/people/antypas/index.html
    Διαφορετικές τάσεις:
    http://www.ese.gr/
    http://www.anarchy.gr/
    http://www.anarkismo.net/index.php
    http://www.resistance2003.gr/
    Αυτά τα ολίγα και σόρυ για το μέγεθος του post, ήταν απλά μια επιφανειακή αναφορά στις απαρχές του αναρχικού κινήματος στην ελλάδα

  19. γνωστός-άγνωστος προβοκάτορας- πράκτορας των Αμερικανών Says:

    Links:
    http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%91%CE%BD%CE%B1%CF%81%CF%87%CE%B9%CF%83%CE%BC%CF%8C%CF%82
    http://politikokafeneio.com/anarxia/
    kai sygkekrimena http://politikokafeneio.com/anarxia/simiosis071204.htm
    http://punk.gr/nogod-nomaster/simeioseis-gia-mia-istoria/an-org-dsp.htm
    http://www.kefaloniainfo.com/kefaloniaisland/people/antypas/index.html
    Διαφορετικές τάσεις:
    http://www.ese.gr/
    http://www.anarchy.gr/
    http://www.anarkismo.net/index.php
    http://www.resistance2003.gr/
    Αυτά τα ολίγα και σόρυ για το μέγεθος του post, ήταν απλά μια επιφανειακή αναφορά στις απαρχές του αναρχικού κινήματος στην ελλάδα
    και οπως λέει και ο ποιητής:
    ΟΥΤΕ ΦΑΣΙΣΜΟΣ – ΟΥΤΕ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
    ΚΑΤΩ Ο ΚΡΑΤΙΣΜΟΣ – ΖΗΤΩ Η ΑΝΑΡΧΙΑ

  20. alexis apo (proin) NOPASARAN Says:

    epidis pragmatika mou einai adiaforo to na apologoume se kapoion pou den me xerei katholou (oute prosopika oute ideologika) stamatao edo tin kouventa kai apla tin parakoloutho. Simfono se ola ta parapano me ton filo kai na prostheso pos pragmatika, mono logo empeirias, na po ston filo ton paspiti na diavasei tin sihroni politiki istoria apo tin aristera mehri ta syndikata gia na katalavei oti tin istoria tin grafame panta mazi me olous autous pou emprakta antistekontan ston kapitalismo (komounistes h sosialistes vl. Ispania ’36, parisini komouna, Rosia ’17, sikago ktl.). Den imaste diatethimeni na xepoulisoume tin mnimi mas kai tha imaste panta edo, gia na tin vazoume sto proskinio. Ohi kirioi den theloume na aporofithoume apo to systima kai oute na to kanoume kalitero theloume na to anatrepsoume.

    O AGONAS TIS MNIMIS ENANTIA STI LITHI, EINAI O AGONAS TON LAON ENANTIA STIN EXOUSIA.

    Y.G. Xamogelo tha se paro tilefono na ta poume apo konta opote mporeis.

  21. γνωστός-άγνωστος προβοκάτορας- πράκτορας των Αμερικανών Says:

    Links:

    http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%91%CE%BD%CE%B1%CF%81%CF%87%CE%B9%CF%83%CE%BC%CF%8C%CF%82
    http://politikokafeneio.com/anarxia/
    kai sygkekrimena http://politikokafeneio.com/anarxia/simiosis071204.htm
    http://punk.gr/nogod-nomaster/simeioseis-gia-mia-istoria/an-org-dsp.htm
    http://www.kefaloniainfo.com/kefaloniaisland/people/antypas/index.html
    Διαφορετικές τάσεις:
    http://www.ese.gr/
    http://www.anarchy.gr/
    http://www.anarkismo.net/index.php
    http://www.resistance2003.gr/
    Αυτά τα ολίγα και σόρυ για το μέγεθος του post, ήταν απλά μια πρόχειρη αναφορά στις απαρχές του αναρχικού κινήματος στην ελλάδα

  22. αγνωστος Says:

    Prwton na apantisw ston «alexi apo…» to oti na milas me kapoion pou exei anti8eti apopsi me sena kai exei epixeirimata den einai apologia,einai dialogos…Profanws den 8eleis na sumetasxeis ston dialogo auto.To oti den me xereis den to katalabainw auto..gt xerw egw kanena apo edw mesa..tyxaia mpika..den einai logos autos,isa isa pou to oti den me xereis einai enas logos parapanw na symmetasxeis..telospantwn 8a synexisw tin dikia m apologia afou etsi to blepeis..(γνωστός-άγνωστος προβοκάτορας- πράκτορας των Αμερικανών)Prwton i anafora s eutyxws itan istoriki gt mallon etsi mporeis na peis kati ousiastiko…gia ta exarxeia den eipes tpt opote to poios einai trampoukos to katalabaineis kai esy o idios…8elw na kanw merikes paratiriseis pou m ekanan entypwsi:
    Prwton «Η σύνδεση με τη βία είναι προπαγανδιστική » pou grafeis mallon den isxyei dioti oi molotof oi trampoukismoi kai pl akoma einai mallon bia me tin omi ennoia tis.Pame parakatw dioti apo oti blepw ektei8ese para pl me auta pou grafeis…Oli auti i istoriki anafora stin anarxia opws blepeis kai esy o idios den exei kamia sxesi me ta mesa pou xrisimopoioun oi anarxikoi(oi perisoteroi) opws bia katastrofi periousias idiwtikis kyrios kai dimosias…Oli auti i 8ewria tis anarxias ligo pl tin ixera alla pes m ti sxesi exete me auto…???Den blepw oute mia omoiotita me tin 8ewria tis anarxias kai me tous autoapokaloumenous anarxikous pou yparxoun edw pou tin peftoun apo edw kai apo ekei…Exw milisei me pollous anarxikous kai exw filo anarxiko pou olous esas sas brizei dioti ka8este kai amauronete ton pragmatiko agwna pou kanoun para ma para pl ligoi anarxikoi EIRINIKA….Den blepw omws na m apantas se tpt ousiastiko.Apo tin mia m les gia to pltexnio trws tin apantisi.Meta m les gia to pasok s apodeiknyw me epixeirimata oti den exei sxesi to pasok me tin pasp.Apo tin alli m les gia to ti egine stin kwleti (stin epithesi sas) pali s deixnw oti oxi mono den exeis dikio alla les kai ANAKRIBIES…Meta otan blepeis oti den exeis na m peis kati panw se auto m grafeis tin 8ewria tou anarxismou gia na m peis kai kala na ma8w se ti pisteuete kai meta sou apodeiknyw oti etsi opws energeis den exeis kamia sxesi me ton anarxismo kai oti i bia opws kai esy grafeis den exei 8esi se auton…Giati 8a m miliseis twra?MPOREIS NA APANTISEIS ME EPIXEIRIMATA LOGIKIS STA PARAPANW….

  23. alexis apo (proin) NOPASARAN Says:

    file paspiti thelo na po apla to na me sprohneis na sou epeirimatologiso gia tin via mou einai adiaforo giati to les kai esy o idios einai mia praktiki pou aniki sto parelthon alla den ehei hasei tin axia tis gia pollous apo emas. Ean esy thes na apantiseis eirinika se kati pou sou epitithete viea diko sou provlima ego tha apantiso viea giati eho kathe logo na prostatepso tin politiki kai somatiki mou akereotita.

    Otan milas esi gia logiki gia xanadiavase ta dika sou grafomena einai diladi logiko to na exisoneis dyo pragmata entelos diaforetika.

    I logiki toy mialou apo oti mou ehei dosei na katalavo o kastoriadis einai kommati tou orthou logou kai tis skepsis pou den hrisimopoiei mono to sinidito alla kai to asinidito.

    Episis den mporo na katalavo, eiha di mia panelladiki afisa tis pasp gia to polytehneio pou egrafe «einai dikio na exegirese» Diladi gia s’ena i exegersi einai mia stigmi eirinis metaxi ton taxeon ;

    Kai epidis o dialogos tora xekinaei ti gnomi eheis gia ta gegonota tis argentinis to 2001 ta opoia einai epikaira gia auta pou tha erthoun se ligo kairo kai edo stin ellada ;

    I teleutea erotisi einai epektash tis proigoumenis.

  24. αγνωστος Says:

    Arxika 8elw na s pw oti adynatw na katalabw se pl simeia tin epixeirimatologia s…Opws gia paradeigma to oti prepei na yperaspisteis me bia tin politiki k swmatiki s akaireotita.H politiki s akaireotita einai to mono pragmA pou mporei na s prosferei akoma kai auti i exeftelismeni morfi dimokratias pou exoume.I swmatiki s akaireotita den pisteuw oti s tin apeilei kapoios.einai logiko oti ta mat kai oi astynomikoi pou barane stis poreies den einai epeidi o mpatsos einai dexios,einai epeidi exoun labei tetoies entoles apo ontws dexious kai apo tous politikous tous proistamenous.To 8ema loipon einai kybernitiko kai oxi proswpiko metaxy diadilwtwn kai mat.Bebaia prepei na poume kai sto simeio auto oti yparxoun ontos astynomikoi pou 8eloune pl fapes me to stylaki pou exoune(s to lew apo proswpiki empeiria epeidi me stamatane se mploka me tin mixani)Twra gia ta epeisodia pou m les pou eginan stin argentini kai ginontai kai twra pou milame kapou ston kosmo sigoura i 8esi m einai i akolouthi.
    I dimokratia den exei adiexoda.Auto to pragma to pisteyw para pl akoma kai tis imeres autes,akoma kai me ola auta pou exoun ginei…Einai dedomeno oti o kapitalismos pleon epese opws epese prin 20 xrwnia kai o kommounismos.O kapitalismos itan pl eukola diaxeirisimos apo tis kyberniseis.Dld oi kyberniseis etrwgan apo tis mizes kai apo ola ta alla kai pros to telos epeidi eixan pl 8rasos kai 8elan perissotera arxizan tis idiwtikopoiiseis.Teleiwsan oi idiotikopoiiseis kai twra emeinan na kleboun osa exoun meinei apo ton lao mesw kai kala tis krisis tou petrelaiou ktl….Loipon to ti 8a ginei stin ellada den to xerei kanenas kai min to prodikazeis oti 8a ginoume argentini tou 2001.Oso kai an periergo s fenetai i dimokratia akoma kai me auta ta atoma pou tin diaxeirizontai antexei…Twra pou 8a ftasei auto to pragma den to xerw kai kaneis den to xerei.Omws oi meres tis epanastaseis einai pl makrya…akoma ta pragmata mporoun na antimetwpistoun me alla mesa.Kai ekei diafwnw me tis koukoules.An ta pragmata den pigainai allo 8a ekana kati allo isws forousa koukoula omws auto mono otan kapoios fimwne tin dimokratia mas.Den apokaloume oute sosialistis oute aristeros,apokaloume dimokratis kai pisteuw oti i pasp einai kapou ekei.Sigoura yparxoun kai oi exaireseis ekei mesa opws pantou oso gia tin afisa pou eipes dn katalaba apolyta to erwtima s alla sigoura den diafwnw…enowntas nai eirinika kai oxi biaia.I exegersi mporei na einai me opla mporei me idees mporei me staseis i akoma kai symperifores opws eipa parapanw…

  25. γνωστός-άγνωστος προβοκάτορας- πράκτορας των Αμερικανών Says:

    Τελικά εσύ δεν παλεύεσαι με τίποτα …
    Είμαστε εργαζόμενοι, φοιτητές, γενικά έχουμε δουλειές να κάνουμε, δεν μπορούμε να ασχολούμαστε με την μαλακία του κάθε κρατικοδίαιτου πασπίτη…
    Παρε δωράκι 3 φωτογραφίες απο τους δημοκρατικούς-τραμπούκους πασπίτες συντρόφους σου για να τις βάλετε κορνίζα στην Κωλλέτη στα γραφεία σας
    Οι τύποι στη πρώτη φοτο με τους αριθμους φοράνε όλοι ίδια κράνη, δηλαδή τα αγόρασαν ειδικά για την πορεία …

    Ωραίοι δημοκράτες ρε, δε φτανει που έχετε οικοιοποιηθεί και τη σημαία του Πολυτεχνείου τσουτσέκια, βγαζετε και γλώσσα…

  26. αγνωστος Says:

    re karagkiozako,kanoniko zwo eisai den skampazeis apo logia ti na kanw gia na katalabeis na mougkrisw…???re eipa oti den eixame perifrourisi?den katalabaineis den exeis tin ikanotita pou tin apoktoun sto dimotiko na syndiazeis legomena???Re zwo eisai den antilambanesai oti exoume mia sobari sizitisi?re gamwto kaneis mia koubenta k erxetai ena zwo kai bazei 3 photo gia na mas pei ti?re katse kai diabasai ti grafoume…s eipe kapoios mia malakia pou den isxyei kai sto exw apodeixei kai petas tin mlk s….ti na sou pw kati tetoioi san k esena pou den mporoun na arthrwsoun protasi milane….ante geia re,pigaine na fas kanena xorto-blito re zwo…ante geia den 8a kanw ton kopo na diabasw tin apantisi s gt eimai sigouros oti 8a prospathiseis pl gia na tin grapseis…ZWOOOO

  27. γνωστός-άγνωστος προβοκάτορας- πράκτορας των Αμερικανών Says:

    Λοιπάμαι για το επιπεδό σου και δεν θα συνεχίσω, απλά να παραθέσω μερικά links-πηγές για όσα ιστορικά έγραψα απο πάνω
    Links:
    http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%91%CE%BD%CE%B1%CF%81%CF%87%CE%B9%CF%83%CE%BC%CF%8C%CF%82
    http://politikokafeneio.com/anarxia/
    kai sygkekrimena http://politikokafeneio.com/anarxia/simiosis071204.htm
    http://punk.gr/nogod-nomaster/simeioseis-gia-mia-istoria/an-org-dsp.htm
    http://www.kefaloniainfo.com/kefaloniaisland/people/antypas/index.html

    Δίαφορες αναρχικές τάσεις:

    http://www.ese.gr/
    http://www.anarchy.gr/
    http://www.anarkismo.net/index.php
    http://www.resistance2003.gr/
    Ευχαριστώ για το χρόνο

  28. xamogelo Says:

    Λοιπόν… βασικά είναι δικό μου λάθος που δεν το είπα από την αρχή και που επέτρεψα να ξεφύγουν τα σχόλια.
    Χαρακτηρισμοί ζωο, καραγκιοζάκο, ή ηλίθιο καλό είναι να μην γίνονται… ιδιαίτερα σε άτομα.
    Αυτό πάει προς όλες τις μεριές.

  29. xamogelo Says:

    @γνωστός-άγνωστος προβοκάτορας- πράκτορας των Αμερικανών

    «ΟΥΤΕ ΦΑΣΙΣΜΟΣ – ΟΥΤΕ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
    ΚΑΤΩ Ο ΚΡΑΤΙΣΜΟΣ – ΖΗΤΩ Η ΑΝΑΡΧΙΑ»
    Η αναρχία δεν είναι σε καμιά περίπτωση αντίθετη με την πραγματική δημοκρατία.

    υγ.Σορρυ τα ποστ με λινκ τα είχε κόψει… και τώρα τα πρόσεξα

  30. αγνωστος Says:

    to na m paratheteis link den einai toso symantiko apo to na ta diabazeis esy o idios…Apo oti blepw to epipedo s einai pl xamilo kai episis den arxisa egw tis prosboles alla esy…o xaraktirismos zwo dn einai se kamia periptwsi prosblitikos mallon ta zwa prepei na prosbalontai…otan m les esy san admin na min brizw kai kanesi ban mono se mena k oxi ston allo pou to egrapse mia mera nwritera…den 8a ta balw me olous gt o dialogos mexri auto to simeio deixnei poios einai ti.poios einai trampoukos,poios leei to poimataki tou(kai malista se asximi ekdosi)diabase ta link pou m esteiles des kai to post m stis 22 noembriou gt bariemai na prospathw na s exigisw oti alla les kai pisteueis opws m les kai alla kaneis…sas euxomai kali xronia kai pl spasimata….8a synexisw ton dialogo me atoma pou exoun epixeirimata k logiki kai oxi paropides…

  31. xamogelo Says:

    @άγνωστος καταρχάς δεν έκρυψα κανένα σχόλιο. Δεν έκανα κανένα ban. Επίσης τα σχόλια που ας πούμε διέγραψά είναι αν προσέξεις τα 2 τελευταία που πρόσεξα κάποιες λέξεις που δεν μου άρεσαν. Δεν μπήκα στον κόπο να διαβάσω άλλα σχόλια-ούτε και θα μπω επειδή δεν έχω χρόνο. Αν υπάρχει κάποιος χαρακτηρισμός προσβλητικός που δεν τον είδα πες μου και θα τον διαγράψω.

  32. αγνωστος Says:

    του Πολυτεχνείου τσουτσέκια einai xaraktirismos prosblitikos alla den 8elw na mpw se tetoiou eidous antiparathesi pou den exei noima den 8elw na sbiseis tpt…to problima dn einai sto pws milaei alla to ti leei,an m elege pragmata pou eixan mia basi den 8a me peiraze kai na xrisimopoiouse paromoio yfos.to 8ema einai oti den leei tpt ousiastiko.auto einai to problima tou exei 2,3 link kai m leei diabase ta tou apantaw kai arxizei na brizei kai na xreisimopoiei proklitiko yfos isws etsi na xerei na xeirizetai tetoies katastaseis.Euxaristw gia tin filoxenia sto forum sas to ektimo…Den exw kati me tous anarxikous pou milane gia auta pou ontos lene ta link tou typou alla me autous pou forane tis koukoules.Euxaristw kai pali den 8elw na synexisw tin syzitisi gt den bgazei pouthena,i apantisi stin politiki analusi pou tou ekana itan prosboles kai asxeta pragmata pou idi eixan syzitithei,auto einai to epipedo tou kai to mualo tou….Euxaristw kai pali to forum gia ton filoxenia…


Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: