Γύπες (Griffon Vulture, Eurasian Griffon Vulture, Gyps fulvus)

Βγάζοντας αυτές τις φωτογραφίες παρόλο που δεν είναι καλές (δύσκολο να ξεχωρίσεις τον γυπαετό κτλ) μπορώ να πω ότι μου άνοιξε η όρεξη για περισσότερες φωτογραφίες από την πανίδα της κρήτης… ελπίζω να βρω κάποια στιγμή την ευκαιρία…

υγ.Μπορείτε να κάνετε μεγένθυση αν τις δείτε από το set στον λογαριασμό μου στο flickr

7 Σχόλια to “Γύπες (Griffon Vulture, Eurasian Griffon Vulture, Gyps fulvus)”

  1. a8lios Says:

    Μη σώσεις και πάρεις ποτέ τηλέφωνο όταν πηγαίνεις στα όρη, χαμένε!
    Μόνο όταν είναι να κατέβεις στο κέντρο με ο ποδήλαο για να τσακιστείες με θυμάσαι εμένα… 😆

  2. a8lios Says:

    …γαμιέται το πληκτρολόγιο του nt6…

  3. xamogelo Says:

    άθλιε βρε…δεν πήγα στα βουνά…. την έβγαλα καθώς πήγαινα άγιο νικόλαο. Λίγο ποιό κάτω από τον Αι Γιώργη το Σεληνάρι. Εννοείτε στην επόμενη εκδρομή μου μετά την εξεταστική θα στο πω :-p
    υγ.Και εμένα η οθόνη του λάπτοπ μου :-s

  4. Έρεβος Says:

    Τα πουλιά που φωτογράφισες φίλε μου είναι όρνια (ή γύπες, ή σκάρες). Gyps fulvus όπως σωστά αναφέρεις. Στο Σελλινάρι υπάρχει αναπαραγωγική φωλιά που φαίνεται στις φωτογραφίες σου.
    Δεν είναι όμως γυπαετοί (gypaetus barbatus), ένα πολύ πιο σπάνιο πουλί, που ζει πια μόνο στην Κρήτη και περιλαμβάνει καμιά 20ριά ζευγάρια.

  5. xamogelo Says:

    οκ thanks
    το διόρθωσα :-p
    υγ.Βιολόγος?

  6. costas Says:

    mipws afto to ptino legetai pio paradosiaka kai «Vitsila»???

  7. xamogelo Says:

    @costas δεν έχω ιδέα!!! :-s


Σχολιάστε

