Φωτογραφίες από την Αμμουδάρα 2008

Μερικές φωτογραφίες από την Αμμουδάρα στο Ηράκλειο Κρήτης

7 Σχόλια to “Φωτογραφίες από την Αμμουδάρα 2008”

  1. ΓΛΑΥΞ Says:

    χαμογελακι μου…πόσο μου αρεσει να βαζεις φωτο…έτσι σε θέλω διαρκώς με μια φωτογραφική μηχανή στο χέρι!τις χαζευα όλες και αυτες με το σερφ όλες…..σου στέλνω τα φιλιά μου[η φίλη σου απο το νηπιαγωγείο!]

  2. xamogelo Says:

    @γλαυξ άσε το είχα ψιλο καεί εκείνο το διάστημα!!! πήγαινα θάλασσα καθόμουν και διάβαζα κανένα βιβλίο (τα σταφύλια της οργής τότε) και έβγαζα φωτογραφίες :-p
    φιλιά!!!

  3. ΓΛΑΥΞ Says:

    Ζουζουνακι μου ό,τι καλύτερο!

  4. a8lios Says:

    Την τελευταία πούλα την στην ΑΜΣΤΕΛ για διαφήμιση.
    Θα σου κάνουν καλή τιμή!

  5. ΓΛΑΥΞ Says:

    χαμογελακι μου δε ν εκοψα κανενα ποστ δικο σου ποτε δε το κανω ακομα και αν με βρισει καποιος ..το παθ αυτες τις μερες κολλαει…δε ξερω τι συνεβη!!!!!!!!κοιτα το παλι νομιζω πως ολα τα ποστ σου ειναι δημοσιευμενα παντως

  6. xamogelo Says:

    γλαυξ ναι βρε! δεν εννοούσα ότι μου το έκοψες…. απλώς δεν βγήκαν ούτε τα μισά από όσα είχα γράψει. Κάποια μλκία θα έγινε :-s


Σχολιάστε

