Αναδημοσιεύσεις

Μιας και είδα τα εμαιλ μου από ένα ιντερνετ καφέ… είδα και κάποια άρθρα που πιστεύω ότι αξίζουν να διαβαστούν.

Τεχνάσματα μείωσης φτώχειας στην Κίνα

Πραξικόπημα σπαγγέτι

τα λέμε αναλυτικότερα όταν αποκτήσω νετ και τηλ :-s
(Καταραμένος καπιταλισμός!!!!)
Αναρτήθηκε στις πολιτική, κοινωνία. Ετικέτες: . 12 Σχόλια »

12 Σχόλια to “Αναδημοσιεύσεις”

  1. Greek Rider Says:

    Το δεύτερο άρθρο που αναφέρεις δεν το είχα δει. Για το ότι όμως θα χρειαστούν στρατό για να καταστείλουν τις αντιεργατικές τους αποφάσεις αυτό είναι σίγουρο.

    Και ελπίζω η θύελλα να είναι πρωτοφανής και τα θύματα να είναι αυτή τη φορά από τη μεριά της αστυνομίας και του Μπερλουσκόνι.

    Και εδώ στην Ελλάδα οι μεγάλοι αληταρία έδωσε το πράσινο φως στις ιδιωτικές αστυνομίες και τις οπλοφορίες τους.

    Ειρήνη πάντως με αυτούς τους φασίστες περιωπής δεν γίνεται.

  2. moyratos Says:

    χαχααχαχαχ
    αχχααχαχ

    Με το καλό να μας έρθεις!!!!

  3. ΓΛΑΥΞ Says:

    Εγω μπήκα χαμογελάκι μου για ένα καλημέρα…..και να σου πω ότι μου έλειψες!φιλιά!

  4. xamogelo Says:

    @Greek rider δεν ξέρω κατα πόσο θα χρειαστούν στρατό… Γενικά η αριστερά στην Ιταλία έχει τα χάλια της…. Πάντως όταν είχα πάει…. ιταλία το πάσχα…. κυριολεκτικά σε κάθε σπίτι υπήρχε και κάμερα…. τραγικά πράγματα….
    Αυτό για τις ιδιωτικές αστυνομίες και την οπλοφορία το είχα δει και εγώ… το τραγικό είναι ότι έγινε το διάστημα που σκοτώθηκε ο αυστραλός στην μύκονο…. από μπράβους…. που μυην δουλευόμαστε…. και αυτοί θα αρχίσουν να οπλοφορούν… νόμιμα τώρα…. με άλλα λόγια αντί να σε σκοτώνουν στο ξύλο….. θα σε πυροβολούν να ξεμπερδεύουν…. το ποιό τραγικό πάντως είναι ότι δεν υπήρχε καμιά σοβαρή αντίδραση….

    @Moyratos thanks!!! ελπίζω να περάσατε καλά!!!! :-p

    @γλαυξ γειά σου!!!!!!! πολλές καλημέρες και σε εσένα!!!! ελπίζω να πέρασες τέλεια!!!! διακοπές!!! περιμένω φώτο!!! 😀 εγώ ηράκλειο…. ασε… τώρα είμαι χωρίς internet και τηλ…

  5. ΓΛΑΥΞ Says:

    γιατι>>>>???????
    αχ και ανεβασα και φωτο να δεις !κλαψ!

  6. xamogelo Says:

    γλαυξ μου έφερες γούρι!!!! με σύνδεσαν σήμερα αν και δεν ξέρω για πόσο!!!! πάω να τις δω!

  7. ikonikos Says:

    Γεια σου xamogelo, όλα αυτά που αναλύετε και τα δεκάδες καθημερινά στοιχεία δείχνουν πλέον ότι ακόμα και τα περιθώρια «νόμμης» αντίστασης μέσα στο αστικό κράτος αρχίζουν και στενεύουν επικίνδυνα, καθώς καταπατώνται κανονικά και με το νόμο μαζικά πολιτικά δικαιώματα που ήταν, υποτίθεται, το ίδιον του φιλελευθερισμού.

    Επίσης, τα ίδια στοιχεία και η αυξανόμενη και ανεξέλεγκτη συσσώρευση δύναμης μέσα στο παγκοσμιοποιημένο σύστημα επιτάσσουν το οριστικό ξερίζωμα του και οι ρεφορμισμοί κάθε είδους είναι αστειότητες, σα να πας να σβήσεις τη φωτιά στο δάσος με νεροπίστολο (ή και φλογοβόλο σε κάποιες περιπτώσεις!). Και από ό,τι ανακαλύπτω, δυστυχώς το blogging δε βοηθάει στην οργάνωση της σκέψης μας και μιας συμμαχίας προς αυτήν την κατεύθυνση. Ο καθένας γράφει ό,τι θέλει, ακόμα και αντιφατικά πράγματα, και οι άλλοι σχολιάζουν (συνήθως μόνιμα θετικά) απλά χωρίς να κάνουν στοιχειωδώς έναν διάλογο ή χωρίς να αποτιμούν κριτικά τη σημασία αυτών που λέγονται. Απλά τα βάζουν κι αυτά στο καλάθι του «αα, μάθαμε κι αυτό σήμερα» και τελειώνουν.

  8. xamogelo Says:

    @ikonikos γενικά δεν θα διαφωνίσω ότι τα μπλογκ δεν προσφέρουν πολλά πράγματα. Αν και θεωρώ λάθος να μην είναι χώρος πολιτικής έκφρασης και για την αριστερά… γιατί έτσι θα κυριαρχίσουν αντιδραστικές θέσεις…. Γενικά δεν έχω πολύ όρεξη για να γράφω…. όμως δεν θέλω να σταματήσω τελείως. Αν εσύ δεν σκοπεύεις να σταματήσεις πιστεύω ότι θα μπορούσαμε να φτιάξουμε ένα κοινό μπλογκ δεν μιλάω για ένα μπλογκ που θα έγραφες εσύ και εγώ. αλλά ένα μπλογκ που θα μάζευε αρκετό κόσμο που δεν έχει- δεν μπορεί να γράφει συνεχώς και θα κινείτε σε αντισυστημική και μη ρεφορμιστική κατεύθυνση? τι λες? σκέφτομαι να βγάλω ένα σχετικό ποστ σχετικά σύντομα.

  9. ikonikos Says:

    xamogelo εγώ μέσα είμαι σίγουρα σε αυτό που λες, αρκεί να τεθούν αρκετά αυστηρά κριτήρια για τη συμμετοχή έτσι ώστε να είναι πράγματι ένα μπλογκ όπως το περιγράφεις, με αντισυστημική και αντιρεφορμιστική κατεύθυνση. Όταν θελήσεις βοήθεια στο στήσιμο κλπ., αν και απ’ ό,τι βλέπω είσαι εξπέρ και στο wordpress πες μου. Το email μου το έχεις.

  10. xamogelo Says:

    @ικονικος τα κριτήρια μπορούν να τα βγάλουμε με συζήτηση στο ποστ που θα αναρτήσω. Θα δω πότε γιατί αυτό το διάστημα είμαι λίγο πνιγμένος με τα μαθήματα…. έχω εξεταστική σε 1 βδομάδα.

  11. Greek Rider Says:

    Χαμόγελο καλησπέρα σου είχα στείλει ένα μήνυμα χτες ή προχτές το πήρες;


Σχολιάστε

