Φωτογραφίες από την πορεία για την κατάληψη Ευαγγελισμού

Πριν ξεκινήσει η πορεία έγινε μικροφωνική στα λιοντάρια και μοιράστηκαν κείμενα. Η πορεία είχε γύρω στα 250-300 άτομα. Κατά μήκος της πορεία γράφτηκαν συνθήματα σε τοίχους και μοιράστηκαν κείμενα. Στο τέλος της πορείας σπάστηκαν κάποιες κάμερες και 1 τζάμι σε τράπεζα.

υγ.Οι φωτογραφίες είναι από τον λογαριασμό μου στο flicker

10 Σχόλια to “Φωτογραφίες από την πορεία για την κατάληψη Ευαγγελισμού”

  1. Greek Rider Says:

    Πολύ ωραίες οι φωτογραφίες!!

    Οι καλύτερες είναι αυτές που χαλάνε τη μόστρα της αστυνομίας και οι άλλες που γράφουν στις τζαμαρίες των τραπεζών.

    Μπράβο συμμετοχή στο Ηράκλειο!! Άντε οι 300 να γίνουν 1000 και 5000 και 10000. Οι προϋποθέσεις υπάρχουν.

  2. Niemandsrose Says:

    Μπραβο και που πηγες και τραβηξες και τοσο καλες φωτο και που φροντισες να κρυψεις τα προσωπα των διαδηλωτων. 😉
    Αντε και με τη νικη!

  3. xamogelo Says:

    @greek rider thanks πάντως υπερ αισιόδοξο σε βρίσκω

    niemandrose thanks :-p τώρα αν σου πω ότι μου τις κατέβασαν από το indymedia επειδή λέει φαινόταν πρόσωπα θα το πιστεψεις? Μίλησα σήμερα και μου είπαν να τις ξανα ανεβάσω. Μάλλον πάντως από εδώ και πέρα φωτογραφίες από πορείες θα τις δημοσιέυω μόνο στο blog μου.

  4. saimag Says:

    Καλοκαιριατικα και τόσο κόσμο; Μπράβο… Μέχρι και μπλοκ Συριζα…

  5. Niemandsrose Says:

    Το πιστευω βεβαια. Ειναι γνωστο πως ο χωρος πασχει απο μια μικρη μανια καταδιωξης. Που πηγαν και στηθηκαν μπροστα στις καμερες καποιοι και εκαναν δηλωσεις ,δε τρεχει τιποτα; Που πλακωσαν ολα τα τοπικα καναλια και μαγνητοσκοπουσαν, δε τρεχει τιποτα; Εσυ που μαυρισες ολα τα κεφαλια για να μην εκθεσεις προσωπα, φταις! Δε το’ ξερες;

  6. xamogelo Says:

    @saimag πανελλαδική ήταν. εντάξει είχε κόσμο.
    @Niemandrose ε λίγη μανία καταδίωξσης…. την έχει δεν μπορώ να πω….. τέλος πάντων…. μάλλον δεν ξαναβγάζω φώτο στο indymedia. Όχι μόνο επειδή μου έχουν τύχει διάφορα περιστατικά λογοκρισίας… αλλά και επειδή δεν μπορώ να βγάλω άκρη μαζί τους… μου είπαν να τις ανεβάσω… και τις ξανακατέβασαν….

  7. beth Says:

    ante re xamogelo….:(
    pou eisai??

  8. ΕΛΣΑ Says:

    ΓΑΜΑΤΕΣ ΦΩΤΟ!!! 🙂 ΜΠΡΑΒΟΟΟΟ! ΣΠΟΥΔΑΖΩ ΣΤΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΑΛΛΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΑ ΝΑ ΜΑΘΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΤΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΥ…ΕΙΜΑΙ ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΗ
    😦

  9. xamogelo Says:

    @ΕΛΣΑ Thanks!!! Όσο για την κατάληψη ευαγγελισμού μην φανταστείς… και εγώ τόσα χρόνια στο Ηράκλειο δεν έχω ασχοληθεί…(πέρα από 3-4 φορές που πήγα) και η ενασχόληση λίγο το καλοκαίρι… μου θύμισε… γιατί δεν είχα ασχοληθεί εξαρχής… δεν χάνεις και τίποτα….(τουλάχιστον από πολιτική άποψη) αλλά καλό είναι να πας για να το διαπιστώσεις από μόνη σου. Προσωπικά δεν πιστεύω ότι μπορεί να βγει τίποτα από εκεί… προσωπική μου άποψη βέβαια 🙂 που κάποια στιγμή θα την γράψω στο μπλογκ μου.
    Καλά να περνάς.

  10. Greek Rider Says:

    Γιώργο κάποιοι από τη δουλειά μου έχουν μάθει ότι διατηρώ το blog αυτό και γι’ αυτό θέλω να ξεκαρφωθώ.

    Αν δεν σε πειράζει μπορείς να γράψεις το μήνυμά σου χωρίς το ΥΓ που αποκαλύπτει ξεκάθαρα σε αυτούς την ταυτότητά μου;

    «διαφωνώ λίγο με το ποστ σου…
    Είτε ως προς τους λόγους κτλ που θέτεις είτε ως προς το που θεωρείς ότι πρέπει να διαδηλώσεις.
    κοίτα κάποια ποστ που είχα γράψει παλιότερα. Μπορεί να είναι για το Π.Α.ΜΕ. αλλά πιστεύω ότι μπορείς να βρεις περίπου πως το βλέπω το θέμα για τις διαδηλώσεις.
    https://xamogelo.wordpress.com/2007/12/09/12-december-pame/
    https://xamogelo.wordpress.com/2008/05/05/1st-may-2008/

    Επίσης ο διαχωρισμός που κάνεις σε συνδικαλιστές (άρα και μη) τον θεωρώ πολύ προβληματικό.
    Αυτά… κάποια στιγμή πρέπει να γράψω κάτι ποιο ολοκληρωμένο αν και δεν αμφιβάλω ότι θα είναι προβληματικό μιας και η αφετηρία σκέψης μου είναι λόγο καταστάσεων ο φοιτητικός χώρος.»


Σχολιάστε

