Φωτογραφίες από την διαδρομή Ομαλός – Αγία Ειρήνη – Σούγια -Λισσός (5-6 Ιουλίου 2008)

16 Σχόλια to “Φωτογραφίες από την διαδρομή Ομαλός – Αγία Ειρήνη – Σούγια -Λισσός (5-6 Ιουλίου 2008)”

  1. Stef Says:

    Se misw…
    E re gamwti na arxisw ligo makrynes diadromes me to amaxi na pame kami ekdromh. Giati esena se fobamai me thn sakaraka sou 😛

  2. xamogelo Says:

    @Stef άντε ρε που με μισείς…. απλώς ζηλεύεις!!!!! Που ενώ εσύ λιώνεις… ανάμεσα στα μπάζα της αθήνας…. εγώ έχω πάρει σβάρνα τα βουνά και τις παραλίες!!! Παρεμπιπτόντως τι έχει το αμαξάκι μου? φάε την γλώσσα σου γκαντέμη!!!! μια χαρά πάει!!!!! Με αυτό είχα γυρίσει πριν 1-2 καλοκαίρια όλη την κρήτη!!!! (και μάλλον θα την ξαναγυρίσει :-p σύντομα…. )

  3. glayki_ Says:

    ΘΈΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ..[ΕΧΕΙς ΤΑΛΕΝΤΟ ΣΤΗ ΦΩΤΟ ΔΕ ΤΟ ΕΞΑΣΚΕΙΣ ???ΠΙΟ ΣΟΒΑΡΑ??]

  4. xamogelo Says:

    @glayki_ ε υπομονή!!! έχω και μια διπλωματική!!! που πάει με ρυθμούς χελώνας…. (η φωτογραφία είναι hobby(6μηνών) και το προχωράω σιγά σιγά.. έχω σκοπό να ασχοληθώ περισσότερο και να το ψάξω αλλά αυτή την στιγμή έχω πολλά πράγματα που προηγούνται ) άσχετο… έχω μια φωτο για εσένα :-p

  5. glayki_ Says:

    την ειδα…μου αρεσε πολυ και καταλαβα γιατι σου ηρθα στο μυαλο!βρε εισαι γλυκα!σε ευχαριστω!

  6. Stef Says:

    Mhn ton entharyneis! Exei ginei san tous iapwnes, oti kai na kanoume, opou kai an pame o Giwrgos me thn fwtografikh tou 😀 xaxaxa

  7. glayki_ Says:

    STEF..ΤΟΝ ΕΝΘΑΡΡΥΝΩ ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙ…ΕΧΕΙ ΤΑΛΕΝΤΟ…ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ!

  8. beth Says:

    ayto 8a pei na akolou8eis igiina protipa zwhs
    perpathma mes ton ilio, blepeis tis omorfies ths krhths kai kerdizeis xronia zwhs
    polu se zilebw xamogele
    egw edw mes thn polh kaysaeria kai tsigara kai si peripateis sth sougia

    poli wraies foto:)

  9. glayki_ Says:

    καλο σαββατοκυριακο!!!!!!!!!:)

  10. φωτογραφια γαμου Says:

    Ωραίες φωτογραφίες και πολύ όμορφα μέρη!!!


Σχολιάστε

