Blogπαίχνιδο: Πως φαντάζομαι το κόσμο σε 50 χρόνια

Με κάλεσε η φίλη μου η ange-ta να πω πως φαντάζομαι τον κόσμο σε 50 χρόνια με 10 προτάσεις… ίσως υπερβολικά πολλές. Θα προσπαθήσω να τον περιγράψω με 10 προτάσεις… και εσείς προσπαθήστε να μην πάθετε κατάθλιψη.

  1. Τεράστιες πολυεθνικές ελέγχουν κυβερνήσεις όπως και τον πληθυσμό μιας και στα χέρια τους βρίσκετε όλη η παραγωγή. Πολύ συχνά έχουν ιδιωτικούς στρατούς για να προφυλαχθούν από τους εργαζόμενους που εξεγείρονται.
  2. Τεράστιες περιβαλλοντολογικές καταστροφές έχουν καταστρέψει σχεδόν όλα τα οικοσυστήματα του πλανήτη. Αν έχει επιζήσει κάποιο… αυτό βρίσκετε στα πρόθυρα της κατάρρευσης.
  3. Απίστευτη καταστολή σε οποιαδήποτε ιδέα αμφισβητεί τον καπιταλισμό
  4. Απίστευτη προπαγάνδα υπέρ του από το σχολείο…
  5. Γίνονται εξεγέρσεις σε διάφορες χώρες… αλλά καταστέλλονται από τον στρατό της χώρα… ή καμιά φορά και από ξένες χώρες…
  6. Πολύ άνθρωποι πεθαίνουν από την πείνα και άλλοι αναγκάζονται να πουλούν την εργατική τους δύναμη…16-18 ώρες την ημέρα για ένα κομμάτι ψωμί….
  7. Οι καρκίνοι μόλυνση του περιβάλλοντος εξοντώνουν τεράστια κομμάτια του πληθυσμού.
  8. Οι περισσότερες αρρώστιες όπως καρκίνος έιτζ κτλ έχουν θεραπευτεί…. αλλά η θεραπεία είναι μόνο για όσους έχουν τα χρήματα.
  9. Ο άνθρωπος έχει αποικίσει πλανήτες όπως ο Άρης κτλ και προσπαθεί να τον προσομοιώσει στα δεδομένα της γης.
  10. Οι πάνω δεν μπορούν… και οι κάτω δεν θέλουν…

Καλώ την ange-ta τον plagal την Glayki’s τον In Love With Life την ΑΤΗΕΝΑ την Μαρία Τρελένγκο!!! το Οξύ την Παρτιζάνα τον αθλιό την μπουρμπουλήθρα το laxanaki την beth να κάνουν το ίδιο.

17 Σχόλια to “Blogπαίχνιδο: Πως φαντάζομαι το κόσμο σε 50 χρόνια”

  1. ATHENA Says:

    ΠΩΠΩ ΑΠΑΙΣΟΔΟΞΙΑ! Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΠΟΛΛΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΕΧΩ ΓΡΑΨΕΙ ΚΙ ΕΓΩ
    (ΕΤΟΙΜΑΖΩ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΜΟΥ ΑΠΟ ΜΕΡΕΣ, ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΟΥ ΠΟΥ ΗΡΘΕ ΝΑ ΠΡΟΣΤΕΘΕΙ ΣΤΗΣ ΑΝΖΕΤΑΣ Η ΟΠΟΙΑ ΚΑΙ ΕΝΕΠΝΕΥΣΘΗ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΙΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΔΕΙ ΣΤΗ ΜΠΛΟΓΚΟΛΑΝΔΗ)

  2. xamogelo Says:

    χαχαχα ναι όντως….. μάλλον έπρεπε να το γράψω στο προηγούμενο ποστ ότι είμαι λίγο απαισιόδοξος…. αν και εντάξει… το 10 είναι που μου φτιάχνει την μέρα… :-p

  3. a8lios Says:

    To ‘xeis χάσει τελείως έτσι? Τί ν όλα αυτά ρε?
    Μήπως θα έχει σβήσει και κάθε μορφή ζωής από τον πλανήτη???

    Καλά, θα δεις τα δικά μου…

  4. Blogπαίχνιδο: Πως φαντάζομαι το κόσμο σε 50 χρόνια « Black Cat ★ Red Cat Says:

    […] 50 χρονια απο τη δολοφονια της Amy Winehouse. (σε απαντηση της προσκλησης του Χαμογελου. Οποιος εχει ορεξη μπορει να το συνεχισει με τους […]

  5. moyratos Says:

    Όχι βρε χαμόγελο και έτσι!!!! Μάλλον πρέπει να αλλάξεις nickname και από χαμόγελο να γίνεις στεναχώρια!!!

    Πωπωπω με έπιασε το στομάχι, πολύ απαισιοδοξία αλλά δεν έχεις και άδικο!!!

    Εγώ σκέφτομαι τα παιδιά μας σε τι κόσμο θα ζήσουν. Εμείς ότι είναι να κάνουμε καλώς ή κακώς το κάναμε. Εάν μπορούμε να διορθώσουμε κάτι πρέπει να το κάνουμε.΄

    Ουφφφφφφφφφφφ κόμπος!!!!

  6. beth Says:

    η Αλήθεια είναι πως μια κατάθλιψη με έπιασε αλλά και γώ δε τα βλέπω καλύτερα …

  7. xamogelo Says:

    @άθλιε… αντε να δώ και τα δικά σου…
    @μουράτος Να σου πω την αλήθεια… προτιμώ την απαισιοδοξία… από τις ψευδαισθήσεις…. άσε… ούτε που θέλω να σκέφτομαι πως θα είναι ο κόσμος σε 50 χρόνια…
    @beth το τραγικό είναι ότι οι περισσότεροι αυτό προβλέπουμε… να έρχεται…. και περιμένουμε… άντε να δούμε….

  8. 2058 « A8lios Weblog Says:

    […] στο Ιούλιος 1, 2008 Μου ζήτησε ο τραγικά απαισιόδοξος χαμόγελος να παίξω ένα παιχνίδι, ότι είμαι λέει σε 50 χρόνια και […]

  9. AΣΗΜΩΝΗΣ Says:

    Ετσι αισιοδοξος εισαι απο την φυση σου, ή το καλλιεργεις;;;;;
    Θα στρωσει η δουλεια….αρκει να το πιστεψουμε!

  10. beth Says:

    den arkei mono h pisth ashmwnh alla kai h praksh

  11. Blogoπαίχνιδο once more! « IN LOVE WITH LIFE Says:

    […] επιθέσεις της ΧΑ) θα συμμετέχω προσκαλεσμένος από το Χαμόγελο (ευχαριστώ!) σε μπλογκοπαίχνιδο που έχει ως εξής – Πως […]

  12. a8lios Says:

    τα είδες τα δικά μου?

  13. glayki_ Says:

    αν ειμαι ποτε down….θα διαβασω αυτο για να ανεβαινω…………[πολυ εθτικη σκεψη βρε χαμογελακι εχεις!!!!!!!!]

  14. espοir Says:

    Πρώτον, u suck!

    Δεύτερον, μπορείς να αλλάξεις το «χαμόγελο» σε «επιθανάτιος ρόγχος». 🙂

    Τρίτον, επιφυλάσσομαι να απαντήσω όταν βρω χρόνο να το σκεφτώ.

  15. xamogelo Says:

    @ασημώνης δεν το καλλιεργώ μου το καλλιεργούν!!!
    @άθλιος ναι τους έριξα χθες μια ματιά… στα γρήγορα
    @glayki χμ….αλήθεια!!!!!!! 😀
    @espoir χαχααχχα καλό!!!! Θα το σκεφτώ!!! 😀

    καλά γιατί εγώ θεωρώ το ποστ μου αισιόδοξο? 😀 το 10 το διάβασε κανείς? απλώς πιστεύω ότι ο κόσμος θα φτάσει σε πολύ ακραίες καταστάσεις… πριν αντιδράσει… ίσως γίνει νωρίτερα ίσως αργότερα. Πάντως εντάξει δεν το θεωρώ τόσο ακραίο το ποστ μου… κάποια από αυτά ισχύουν είδη… και δεν βλέπω στον ορίζοντα να γίνεται κάτι για να ανακοπούν…

  16. Ανώνυμος Says:

    Με τέτοιες μαλακίες να ασχολείστε και ύστερα λέτε ότι οι άλλοι είναι «μικροί» και «ανώριμοι».


Σχολιάστε

