Μαρξ Ένγκελς και άλλα ακατανόητα για τις διακοπές μου…

Γενικά αυτό το καλοκαίρι… προβλέπεται αρκετή δουλειά είτε στην διπλωματική μου… είτε για ότι μαθήματα μου έχουν μείνει για Σεπτέμβρης… επίσης προβλέπονται αρκετές βόλτες… η τουλάχιστον ασχολίες… οπότε δηλαδή μην περιμένετε και πολλά ποστ… ή τουλάχιστον κανένα σοβαρό 😀 Η ίδια απεξάρτηση θα γίνει και στο msn, yahoo κτλ (για όσους με έχετε). Σκεφτόμουν μάλιστα πρόσφατα ότι έχω αλλάξει κάπως στάση για το blog μου. Θα προτιμούσα να συμμετέχω σε κάποιο κοινό blog που να δημοσιοποιούσα που και που κείμενα μου. Το λέω αυτό μιας και ο χρόνος για συχνά ποστ είναι περιορισμένος (και δεν υπάρχει και τόσο η ανάγκη από μέρος μου για κάτι τέτοιο). Να πω την αλήθεια το σκέφτομαι ακόμα…. αν και δεν το έχω ψάξει. Θα δούμε…

Παρεμπιπτόντως η εξεταστική μου σχεδόν τελείωσε… ένα εύκολο μάθημα σε αρκετές μέρες… για την ώρα λοιπόν είμαι χαλαρός… και είπα να αρχίσω λίγο να διαβάσω κανένα βιβλίο άσχετο με την σχολή…(έχουν μαζευτεί μπόλικα…) Είπα να πιάσω την γερμανική ιδεολογία… δεν μπορώ να πω ότι καταλαβαίνω και πολλά!!!! Θα το παλέψω!!!!(με άλλα λόγια παίζει να σε πρήξω άθλιε :-p )

υγ.Επίσης εύχομαι καλή επιτυχία σε όσους περιμένουν αποτελέσματα αύριο και τα blog τους έχουν δολοφονικές τάσεις :-p

υγ2.Καλό διάβασμα και επιτυχία σε όσους άθλιους συμφοιτητές μου δίνουν compilers

υγ3.Τέλος καλό διάβασμα στους διδακτορικούς από Θεσσαλονίκη με τις μεταμεσονύκτιες αγωνίες :-p

Καλή επιτυχία και καλή συνέχεια!!!

22 Σχόλια to “Μαρξ Ένγκελς και άλλα ακατανόητα για τις διακοπές μου…”

  1. plagal Says:

    Μαζι μας επιασε το κολλημα μου φαινεται! Εγω διαβαζω στο μετρο την 18η Μπρυμαιρ. Καλα διαβασματα 🙂

  2. ange-ta Says:

    εδω δεν είναι που λέει το θέμα δεν είναι να καταλάβουμε τον κόσμο, αλλά τι κόσμο θα αφήσουμε πίσω μας;;

  3. xamogelo Says:

    @plagal ωραία!!!! εσύ όμως παίζει να βγάλεις άκρη…. εγώ λίγο δύσκολο… δεν πειράζει… πάω για μπύρες…. και βλέπουμε… :-p

    @ange-ta Ναι! πολύ ουσιαστικό!!! κομάτι… για να μας θυμίζει ποιός είναι ο ρόλος της φιλοσοφία και γενικότερα των κοινωνικών επιστημών… «Οι φιλόσοφοι ως τώρα έχουν απλώς εξηγήσει τον κόσμο με διάφορους τρόπους αυτό που έχει σημασία είναι να τον αλλάξουμε.»
    Θα απαντήσω στις προσκλήσεις από βδομάδα θέλω να χαλαρώσω λίγο…. :-p
    θα μου πεις… την γερμανική ιδεολογία βρήκες να διαβάσεις? ε πάω λίγο γυρεύοντας… δεν μπορώ να πω… πάντως έτσι όπως δυσκολεύομαι να προχωρήσω να δω τι θα καταλάβω :-p

  4. ange-ta Says:

    ΄Διαβάζουμε τους κλασικούς, και επιστρέφουμε σ αυτούς. Ετσι για να μη μας την βγαίνουν οι παπάρες!
    Πάντως θα σου έλεγα, αν δεν το έχεις διαβάσει να διαβάσεις το Κεφάλαιο. Ο Α τόμος αρκεί. Αφού σκέφτομαι να τον ξαναδιαβάσω, αν και τα Grundrisse θεωρείται πιο σοβαρό έργο του Μάρξ, αλλά είναι πολύ μανούρα να το διαβάσεις.
    καλά αποτελέσματα!

  5. xamogelo Says:

    ange-ta απλώς έχω γεμίσει στα βιβλία που δεν έχω διαβάσει… και δεν θέλω να πάρω κάποιο άλλο βιβλίο…. αν και αν δω ότι είναι πολύ φασαρία μπορεί να το αφήσω για αργότερα και να αρχίσω κάτι ποιο ελαφρύ.(από αυτά που έχω σπίτι μου) Εξάλλου πρέπει να περιμένω να αλλάξει ο μήνας γιατί πήρα κάποια πράγματα και είμαι οριακά. :-p

  6. xamogelo Says:

    ange-ta Βασικά παλεύεται… απλώς έχει πολλές αναφορές σε πράγματα που δεν ξέρω :-s γιαυτό με δυσκολεύει αρκετά….

  7. ΤΟΥΡΙΣΤΕΣ ΣΤΟ ΣΥΜΠΑΝ Says:

    ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΥΠΕΡΟΧΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ. ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΤΑΙΜΙΝΓΓ! ΝΑ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΕΙΣ ΤΗΝ ΣΥΓΓΡΑΦΙΚΗ ΣΟΥ. ΒΟΗΘΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΨΥΧΙΚΗ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ (ΤΟ ΛΕΝΕ ΚΑΙ ΟΙ ΨΥΧΟΛΟΓΟΙ, ΞΕΡΕΙΣ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΣΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ!!!) ΣΕ ΤΥΡΑΝΝΑ ΕΤΟΥΤΗ Η ΑΠΟΠΕΙΡΑ ΑΡΚΕΤΟ ΚΑΙΡΟ ΟΠΩΣ ΕΧΕΙΣ ΔΙΑΤΥΠΩΣΕΙ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ ΑΛΛΑ ΘΕΛΕΙ ΣΚΕΨΗ. ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΤΟΝ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟ ΧΡΟΝΟ ΠΙΣΤΕΥΩ. ΑΝΑΦΟΡΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ… ΤΙΣ ΠΡΟΑΛΛΕΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΞΕΝΥΧΤΙ ΜΕ ΑΦΘΟΝΗ ΜΑΥΡΟΔΑΦΝΗ ΚΑΙ ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΤΟ ΒΡΑΧΟ ΤΗΣ ΑΚΡΟΠΟΛΗΣ (ΞΕΡΕΙΣ ΕΣΥ, ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΙΕΡΟΤΕΛΕΣΤΙΑ) ΟΤΑΝ ΒΓΗΚΕ Ο ΗΛΙΟΣ ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΝΑΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗ ΠΕΡΙΠΑΤΗΤΙΚΗ ΒΟΛΤΑ ΣΕ ΗΜΙ-ΖΟΜΠΙ VERSION ΣΤΑ ΣΟΚΑΚΙΑ ΤΗΣ ΠΛΑΚΑΣ, ΕΞΑΡΧΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΗΞΑΜΕ ΣΕ ΕΝΑ ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ ΝΑ ΑΓΟΡΑΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ‘‘ΑΝΘΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΠΟΙΗΣΕΩΣ 1790-1920’’ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΕΠΕΣΕ ΔΑΚΤΥΛΙΟΣ ΣΥΓΧΡΟΝΙΚΟΤΗΤΑΣ ΑΛΛΑ ΑΥΤΗ Η ΠΕΡΙΕΡΓΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΗ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΑΝ ΕΝΔΟΜΥΧΑ ΚΑΠΟΙΟΙ ΤΗN «ΤΑΞΙΝΟΜΟΥΝ» ΣΤΟ ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΟ.
    ΚΑΛΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ

  8. xamogelo Says:

    Γεια σου!!!! Γενικά δεν θέλω να σταματήσω… απλώς μάλλον έτσι όπως πάει… θα περιορίσω πολύ τα ποστ που ανεβάζω… γενικά θα υπάρχει αρκετή έλλειψη χώρου το καλοκαίρι για blogging :-p (από καλή έννοια).
    για τις μαυροδάφνες μια χαρά!!! Καλοκαίρι είναι!!! και εγώ τα ίδια… αν και δεν κάνω τόσο μεγάλα ξενύχτια… αυτές τις ημιζόμπι καταστάσεις τα πρωινά τις έχω ψιλό κόψει :-p

    Μάλλον η γερμανική ιδεολογία μπαίνει στο ράφι για λίγο. Θα διαβάσω κάτι ποιο χαλαρό για την ώρα… κάποιο άλλο ίσως του μαρξ. Βλέπουμε… για την ώρα έχω μπόλικα βιβλία για διάβασμα… από κομμουνισμό αναρχία μέχρι και λογοτεχνία…
    Καλές διακοπές και σε σένα!!!!
    υγ.Πλάκα πλάκα τώρα που είπες για γερμανική ποίηση έχω ένα βιβλίο με ποιήματα του brecht που δεν τα έχω διαβάσει όλα…

  9. AΣΗΜΩΝΗΣ Says:

    Ενστασις!!!!
    Τωρα που βρηκα θα σταματησεις να γραφεις;;;;
    (ρε τελικα μηπως «παιζω» πολυ επιτημο;;;)

  10. AΣΗΜΩΝΗΣ Says:

    που σε βρηκα εννοουσα
    (τι την ηθελα την αναφορα στον γκαντεμη; εγινε το λαθος!!! )

  11. glayki Says:

    καλα αποτελεσματα και σε σένα…..
    καλο καλοκαιρι….
    ομορφο …
    για όλους μας!
    ΥΣ…εμενα μου αρεσεις πιο πολυ στις χαλαρες αναρτησεις σου..στα πολιτικα σφαζομαστε!!!!!!:)

  12. beth Says:

    katarxin thx gia thn kalh epityxia pou eyxesai se mena.. mesw olwn twn ypolipown:p
    na peraseis kala to kalokairaki kai fisika kalh diplwmatiki!!

    na diabaseis (an den exeis hdh diabasei ):h katagwgh ths oikogeneias kai tis atomikis idioktisias h to lΛουδοβίκος Φόυερμπαχ διαφορα διαφορα..
    εγω ξεκινησα το κρατος και επανασταση για 5η φορα
    που θα παει !! μια μερα θα το κατανοησω πληρης

  13. xamogelo Says:

    @ασημώνης Λες? μην το λες στο blog μου θα το καταστρέψεις πριν προλάβω να το κλείσω… Για την ώρα αυτό που θα κάνω είναι να περιορίσω πολύ τα ποστ μου και βλέπουμε…

    @glayki καλό καλοκαίρι και σε σένα :-p Το ξέρω αυτό για τις αναρτήσεις!!! το έχω προσέξει ποιες σχολιάζεις :-p

    @beth thanks!!!! την καταγωγή της οικογένειας την έχω διαβάσει. Λουδοβίκος Φουερμπάχ όχι ακόμα παίζει.. θα δω τι θα αρχίσω… άσε να δώσω το αυριανό μάθημα να ξεμπερδέψω και βλέπουμε :-p
    5η φορά!!!!! αμάν βρε κοπελιά… πάντως ξέρεις… καμιά φορά σε βοηθάει να διαβάσεις κάτι άλλο να αποκτήσεις καλύτερη εικόνα και να επανέλθεις όταν θα είσαι ποιο ώριμη… :-p

    υγ.Πάντως μπορεί να περιορίσω τα κείμενα… αλλά τουλάχιστον θα ανεβάζω φωτογραφίες που θα βγάζω τουλάχιστον ανά βδομάδα (θα πηγαίνω και ορειβατικό οπότε θα έχω μπόλικες)

  14. wert01gf Says:

    Και το σάββατο είσαι μούρη λέμε! Δεν πρέπει να σταματήσεις..

  15. moyratos Says:

    Χαμόγελο, δεν μου αρέσουν τα βιβλία εκτός από τίποτα περίεργα περί «Ε», συνωμοσίες κλπ χωρίς να τα πιστεύω!!! Εύχομαι καλή επιτυχία στην διπλωματική σου. Τα πέρασα και γω. Δες το με χιούμορ, είναι μια αξέχαστη εμπειρία. Δεν χρειάζεται να το κλείσεις. Περιόρισε τα post σου. Όλοι λόγω δουλειάς δεν έχουμε απεριόριστο χρόνο.

  16. mary Says:

    Επειδή έχεις μεγάλο πρόβλημα σε καλώ εδώ

    http://exeisprovlima.blogspot.com/

  17. glayki Says:

    σε ευχαριστω που περνάς και μου λες μια καλημερα…μη χάνεσαι….

  18. xamogelo Says:

    @wert01gf λες??? :-p
    @mouratos κάτι τέτοιο θα κάνω…. θα τα περιορίσω πολύ… αν και θα μπορούσα να αρχίσω περισσότερα ποστ με φωτογραφίες :-p
    @mairh τι πρόβλημα έχω βρε κοπελιά?

    @glayki ναι βρε!!! σιγά… εξάλλου το blog σου μπήκε στο rss επειδή έχει πλάκα :-p

  19. glayki Says:

    Υπονοείς κάτι με το πλάκα???γιατι θα έχουμε επεισόδια διπλωματικά……..χιχιχιχχιχιχι
    έλα αστειάκι!
    μπονζουρ!

  20. ikonikos Says:

    Καλό κουράγιο χαμόγελε.. Και ελπίζω να μη σε διαφθείρουν πολύ οι εν λόγω κύριοι! 🙂

  21. laxanaki Says:

    τελος??? εμείς ακόμα διαβάζουμεεεεεεεεεε!!!
    Σου προτείνω και τον αλγόριθμο της μελαγχολίας!!! Είναι μικρό, δεν έχει σχέση με το βιβλίο που ξεκινάς αλλά έχει να κάνει με μαθηματικές εξηγήσεις του κόσμου που ζούμε!!! Φιλιάααααα

  22. xamogelo Says:

    @glayki ναι!!!! υπονοώ αλλά με την καλή έννοια :-p
    @ikonikos να με διαφθείρουν? πολύ προβληματικό αυτό που είπες :-p
    @laxanaki ότι θα σου έλεγα υπομονή στο διάβασμα… δεν το περίμενα ποτέ :-p ευχαριστώ για την πρόταση 🙂


Σχολιάστε

