Κάποιες φωτογραφίες

Είπα να ανεβάσω ένα χαλαρό ποστ σήμερα :-p

Κάποιες φωτογραφίες από:

  • Μια βόλτα στο Κούλε με ποδήλατο.
  • Maydays της Κ.Ο.Ε.
  • Σύνθημα σε τοίχο
  • Εκδήλωση της Κ.Ν.Ε.
  • Μια βόλτα ακόμα στο Κούλε με ποδήλατο

Εμένα μου αρέσουν οι 2, 8, 11 και 13 εσάς?

7 Σχόλια to “Κάποιες φωτογραφίες”

  1. glayki Says:

    3 και 13….υπέροχες…..καλημερα και απο εδω !:)

  2. mary Says:

    μετά σε πείραξε που έκανα θεμα τον Μητσοτ*&^% στο μπλοκ μου! 13 φωτό έπρεπε να βαλεις? χαθηκε το 12 και το 14???

  3. beth Says:

    iperoxes foto..
    sthn 4 eisai si??

    kai me karamperdepses
    KOE, KKE~~
    ax ax olo me mperdeyeis

  4. xamogelo Says:

    @glayki επειδή θα το δείς φανταζομαι αύριο το πρωί!!! καλημέρα!!!!
    @mary σου είπα το 13 είναι το τυχερό μου νούμερο (τρίτη και 13 γεννήθηκα 😀 πως να μην είναι!!!)
    @beth thanks!!!! όχι στην 4 φώτο είναι κάποιος μαθητής :-p
    γιατί σε μπέρδεψα βρε? όπως είχε πει και ο άθλιος στο ποστ μου γιατί δεν είμαι οργανωμένος
    «κάποιος που για πολύ καιρό τώρα είχε και έχει επαφές με όλες (μα όλες και εσύ ρε γμτ… 😉 τις αριστερές/αναρχικές/… οργανώσεις,»
    ελπίζω να ήμουν κατατοπιστικός :-p

  5. beth Says:

    nai hsoun
    episis eisai o monos online an8rwpos panw ston planhth gh!!!
    molis twra to antilif8ika

  6. xamogelo Says:

    ε μην το λες το msn μου είναι γεμάτο :-p
    παρεμπιπτόντως τσέκαρε το εμαιλ σου

  7. glayki Says:

    πέρασα απλά για ένα καληνυχτα…:)


Σχολιάστε

