Παπαρολογίες…

Μετά το κάλεσμα της Παρτιζάνας είπα να παίξω και εγώ στο παιχνίδι… Ακολουθούν 4 προτάσεις και πρέπει να διαλέξετε ποια από τις 4 είναι σωστή.(μόνο μια είναι)

  1. Με λένε χαμόγελο ειρωνικά επειδή το τελευταίο χρόνο ήμουν συνέχεια μουτρωμένος.
  2. Ήμουν και είμαι φανατικός αναγνώστης της καθημερινής από την Β γυμνασίου αν θυμάμαι καλά.
  3. Όταν ήμουν μικρός ήθελα όταν μεγαλώσω να γίνω εκπαιδευτής σκύλων και περνούσα τα καλοκαίρια διαβάζοντας βιβλία για σκύλους.
  4. Ο προπάππους μου από την μεριά της μητέρας μου είναι Ιταλός.

Γεια πείτε :-p

υγ.Καλώ την niemandrose και τον inlovewithlife να μπουν στον χορό :-p

Αναρτήθηκε στις αστεία. Ετικέτες: , . 17 Σχόλια »

17 Σχόλια to “Παπαρολογίες…”

  1. glayki Says:

    πιστευω οτι ισχυει το 2 {σε εχασα!!!!!!!εισαι καλα??}

  2. xamogelo Says:

    χμ… θα απαντήσω σε 1-2 μέρες για να πει και κανένας τίποτα άλλο. Μια χαρά είμαι απλώς ήμουν λίγο πνιγμένος τις τελευταίες μέρες :-s και ύστερα απλώς βαριόμουνα να κάτσω σε pc (προπόνηση και βόλτες!!!!!!)
    παρεμπιπτόντως επειδή εγώ συνήθως βλέπω τα blog μεσώ του rss ποιο είναι το δικό σου?

  3. apolis Says:

    το 1 δεν ισχύει.
    Για το 2 δεν ξέρω μπορεί λόγο του μπαμπά σου όταν είσαι νεώτερος αλλά σίγουρα δεν είσαι τώρα οπότε άκυρο
    Για το 3 και 4 πως μπορώ να ξέρω. Αλλά ένα απο τα δύο πρέπει να είναι.

  4. glayki Says:

    οκ !για να δουμε αν επεσα μεσα!

  5. glayki Says:

    καλο μηνα …περιμένω απαν τησεις….αντε…:)

  6. JChrist Says:

    Ισχύει το 2. Ήμουν και είμαι φανατικός αναγνώστης της καθημερινής από την Β γυμνασίου αν θυμάμαι καλά.

    Δεν το συζητάω καν, είμαι 100% σίγουρος γι’ αυτό.
    🙂

  7. Stefanos Says:

    Το 3 είναι 😛 Αλλα θα έπρεπε να είμαι εκτώς συμμετοχής. Μούχαχα.

    Στην αρχή νόμιζα πως ρωτούσες ποίες προτάσεις είναι συντακτικά σωστές γιατί έχεις κάποια λαθάκια 😀

  8. xamogelo Says:

    @glayki έπεσες έξω :-p δεν πειράζει την επόμενη φορά.
    @JChrist αυτή η σιγουριά θα σας φάει εσάς τους Κνίτες…. που είσαι και 100% σίγουρος… που δεν το συζητάς καν τρομάρα σου!!!!

    ε ναι…. το βρήκε ο στέφανος… (κάνω πολύ παρέα τώρα τελευταία με αυτό το αποκαΐδι!!!) αν και όλα με εξαίρεση το πρώτο έχουν μια έστω μικρή δόση αλήθειας…
    Για το 1.
    απλώς… χαζό παιδί χαρά γεμάτο
    Για το 2
    Όντως όταν ήμουν μικρός μέχρι και τις καταλήψεις για το άρθρο 16 διάβαζα αρκετά συχνά καθημερινή… κάπου στις καταλήψεις… και άλλαξα κάποιες ιδέες αλλά και δεν μπορούσα να διαβάζω τις μλκιές που έγραφε μιας και ήταν κάτι το οποίο το έβλεπα από μέσα και το έκρινα πολύ διαφορετικά.
    Για το 3
    Ναι όταν ήμουν μικρός είχα τρομερό κόλλημα με τα σκυλιά! (καλά και γενικότερα με τα ζώα) Τα καλοκαίρια καθόμουν και διάβαζα βιβλία πως να εκπαιδεύω σκυλιά.
    Για το 4
    Ο φιλόλογος που μου έκανε μάθημα μου είχε πει ότι το επίθετο της μητέρας μου έχει Ιταλική ρίζα. Βέβαια αυτό δεν σημαίνει ότι έχω κάποια σχέση με Ιταλία.
    :-p

  9. a8lios Says:

    Γαμάει η Καθημερινή ρε!
    Τουλάχιστον είναι ξεκάθαρη, δεν το παίζει φιλολαϊκή σαν την Ελευθεροτυπία, που τη ρουφάει αμάσητα κάθε παπάρας…

  10. glayki Says:

    Αφου δε σε ξερω τωρα σε μαθαινω!Ο στεφανος δε θα επρεπε να συμμετεχει αφου σε ξερει παλι καλα που δεν εχει δωρο η ιστορια..θα το εβγαζα ακυρο:)πλάκα κανω!

  11. xamogelo Says:

    @αθλιε εντάξει άσχετα που κάνει την προπαγάνδα της την θεωρώ σχετικά σοβαρή εφημερίδα
    @glayki ναι βρε!!!

  12. a8lios Says:

    Ποιά, την Ελευθεροτυπία ή την Καθημερινή?

  13. Stefanos Says:

    Λυπαμαίιιιι 😥 Δεν το ξανακάνω

  14. glayki Says:

    καλησπερα στεφ..πλακα εκανα….χαμογελο την καλησπερα μου!

  15. xamogelo Says:

    @a8lie για την καθημερινή μιλάω

    καλησπέρα glayki!!!!!!

  16. beth Says:

    χμ…
    ειναι το 1!
    ετσι λεω.

  17. xamogelo Says:

    είπαμε!!! χαζό παιδί χαρά γεμάτο!!!! (το έγραψα απο πάνω)
    το 3 :-p είναι το σωστό!!! 😀


Σχολιάστε

