Να ανησυχώ;

Κοίταζα πριν κάμποσες μέρες τα στοιχεία με τα οποία ερχόταν άτομα στο blog μου από τις διάφορες μηχανές αναζήτησης.

3 άτομα ήρθαν στο blog μου γυρεύοντας το σπίτι του κνίτη!!!!!

και 1 άτομο γυρεύοντας τρελούς αναρχικούς!!!!!

παρεμπιπτόντως μήπως έχει κανένας καμιά ιδέα γιατί μου εμφανίζονται τώρα τελευταία ακαταλαβίστικα οι λέξεις με τις οποίες ήρθαν έψαξαν στην μηχανή αναζήτηση για να βρουν το blog; Σας συμβαίνει και εσάς;Δεν νομίζω να είναι θέμα γραμματοσειράς μιας και δοκίμασα αρκετές :-s

Αναρτήθηκε στις αστεία. Ετικέτες: , . 11 Σχόλια »

11 Σχόλια to “Να ανησυχώ;”

  1. a8lios Says:

    😆
    Κι εμένα μου βγάζει τελευταία τέτοια, δε ξέρω ούτε εγώ τί είναι. Άκου «σπίτι του ΚΝίτη»! Και μάλιστα 3 φο΄ρες!
    😆

  2. sasel Says:

    να ανυσηχεις….γιατρε μου!:)

  3. xamogelo Says:

    @άθλιε και να πεις ότι φιλοξενούσα κανένα κνίτη σπίτι μου να πάει στο καλό…
    @sasel χμ… με βάζεις σε σκέψεις :-p

  4. espοir Says:

    Παρομοίως.
    Το wordpress κάτι έκανε και γ@@@σε τα Ελληνικά.

  5. Αποστόλης Says:

    Και εμένα με βγάζει κάτι τέτοια.Μπορεί να είναι οι Ελ απο άλλους πλανήτες που μας αναζητούν!Λιακόπουλος rules!

  6. laxanaki Says:

    Χαχαχαχα και μένα μου το βγάζει έτσι….

    Ξέρεις ε…. μετά από αυτό το Post, στο search για αυτούς που προανέφερες θα είσαι πρώτος!! χιχιχιχιχιχι

  7. xamogelo Says:

    χα χα όντως δεν το είχα σκεφτεί :-p αν και από ότι βλέπω δεν ψάχνει τώρα κανένας για το σπίτι του κνίτη :-p οπότε για την ώρα την έχω γλιτώσει :-p

  8. ange-ta Says:

    Που τα βρίσκεις αυτά;

    Εγω αυτά ανακάλυψα ψάχνοντας:
    πανγαια
    2 16.67% νουβελα
    1 8.33% κούλογλου διαμαρτυρ%a
    1 8.33% ??????
    1 8.33% kappari ellinika
    1 8.33% νομπελ
    1 8.33% ασθενες χρωμιο
    1 8.33% λευκη θαλασσα
    1 8.33% βικτωρ ουγκο και η σχε%
    1 8.33% ange-ta

  9. ange-ta Says:

    Το ασθενές χρώμιο μου αρέσει!

    Βέβαια με το σπίτι του κνίτη, δεν σε παραβγαίνω

  10. xamogelo Says:

    στα στατιστικά τα βρήκα!
    χαχαχααχαχ ναι όντως δεν νομίζω να με παραβγαίνει κανείς σε αυτό!!!

  11. Μάριος Says:

    Βασικά το έχω το «σπίτι του Κνίτη»!!!

    Επειδή το έψανχναν και σε μένα. Είναι ποτ πουρί του Πανούση!

    «Στο σπίτι του κνίτη σκοινί και σαπούνι
    Η γραμμή από τη Μόσχα κολλάει στο φαξ
    Στο σπίτι του Κνίτη εκδίδεται ο Λένιν
    δακρύζει η εικόνα του Κάρολου Μαρξ»

    Τώρα οι μηχανές θα ανάψουν!!!


Σχολιάστε

