xamogelo-face off

Απαντώ στο ποστ του άθλιου έστω και λίγο καθηστεριμένα

Όνομα: Γιώργος

Γενέθλια: Δεκέμβρης ‘83

Ζώδιο: Τοξότης

Χρώμα μαλλιών: καστανόξανθο (ανάλογα με την εποχή. Το καλοκαίρι αν με δει ο ήλιος ξανθένουν)

Χρώμα ματιών: καστανά

Έχεις ερωτευθεί ποτέ: χρειάζεται να απαντήσω;

Μουσική που ακούς: Ροκ, μέταλ, ρεμπέτικα(λίγο)

Χαρακτήρας Disney: Μου βάζεις δύσκολα… Τι είναι πάλι αυτό; δεν το έπιασα :-p

Ποιός φίλος/φίλη μένει πιό μακριά: δεν μου έρχεται.. έχω βοήθεια του κοινού;

Πρώτο πράμα που σκέφτεσαι όταν ξυπνήσεις: Τα τελευταία 2 χρόνια πότε θα ξαναρχίσω προπόνηση :-p

Κάτι που έχεις πάντα μαζί σου και δεν το αποχωρίζεσαι: το χαμόγελο μου :-p

Τί έχεις στον τοίχο σου: τπτ και το εννοώ ( η μαίρη και ο φαντασιόπληκτος μπορεί να σας διαβεβαιώσουν :-p )

Τί έχεις κάτω από το κρεβάτι σου: παραλία (είναι επίκαιρο για όσους το πιάσουν :-p)

Αν ήσουν μόνος/η στο σπίτι και άκουγες ένα βάζω να σπάει τί θα έκανες; θα έλεγα ότι είναι του γείτονα… δεν έχω βάζα.

Αγαπημένος αριθμός: γέρασα και δεν έχω αν και όταν ήμουν μικρός είχα μια προτίμηση για το 11 και 13

Αγαπημένο όνομα: σου είπα γέρασα!!!

Χόμπι: πολεμικές τέχνες,τρέξιμο, κολύμπι, διάβασμα, μαθηματικά, προγραμματισμός

Πού θα ήθελες να ήσουν τώρα: σε κάποιο βουνό

Μία ευχή για το μέλλον: σοσιαλισμος

Αν μπορούσες να ταξιδέψεις στον χρόνο και να γυρίσεις πίσω, σε ποιά εποχή θα πήγαινες: Αρχαία Ελλάδα :-p όχι δεν είμαι από αυτούς που θέλουν να πάρουν την πόλη :-p

Φωτιά! Πάρε κάτι μαζί σου: :-s

Αγαπημένο λουλούδι: όπου είμαι τα ενδυμικά της περιοχής είναι αρκετά

Αγαπημένη σειρά: highlander, τα φιλαράκια.

Αγαπημένη ταινία: Δεκάδες! Ενδεικτικά: amely dogvile braveheart

Αγαπημένο τραγούδι: ανάλογα την στιγμή.

Αγαπημένο βιβλίο: πολλά τι να λέμε τώρα. Ότι σου δείχνει κάτι που δεν έχει σκεφτεί

Αγαπημένο ζώο: σκύλος

Αγαπημένο ρούχο: το μπλουζάκι δώρο της αδελφής μου :-p

Αγαπημένος καλλιτέχνης/ιδα: ζω στον κόσμος μου… ποτέ δεν τα πήγαινα καλά με ονόματα

Αγαπημένο φαγητό: αρνί στον φούρνο λαδορίγανη (αυτό που ψήνω τώρα )

Με ποιόν χαρακτήρα καρτούν ταυτίζεσαι: Κανέναν

Κακή συνήθεια: δεν έχω 😀 αν και για τους άλλους μάλλον η χαλαροτητα μου.

Χαρακτηριστικό της προσωπικότητάς σου που σου αρέσει: Τάση να προσπαθώ να καταλαβαίνω ότι γίνεται

Χαρακτηριστικό της προσωπικότητάς σου που δεν σου αρέσει; δεν μπορώ να σκεφτώ υπο πίεση

Συνηθισμένη ατάκα: Αλλάζουν συνέχεια. τα λέμε bye!!!

Δουλειά που θα ήθελες να κάνεις: ακόμα να αποφασίσω τι να λέμε! (Όταν ήμουν μικρός ήθελα να γίνω εκπαιδευτής σκύλων)

Μεγαλύτερος φόβος: Να πάθω κάτι μόνιμο από πλευράς υγείας 😦

Πιστεύες ότι τα κατοικίδια είναι: Στην πράξη μλκια της εποχής μας… θα έπρεπε να είναι ελευθερα και να ζουν δίπλα μας.

Ας καλέσω κι εγώ 5 αφού έτσι πάει:

ange-ta

in love with life

Μαργαρίτης

φαντασιόπληκτος

παρτιζάνα

laxanaki

Αναρτήθηκε στις Εγώ. Ετικέτες: . 5 Σχόλια »

5 Σχόλια to “xamogelo-face off”

  1. Μπλογκοπαίχνιδο « IN LOVE WITH LIFE Says:

    […] πιο κοινωνικά. Μετά από την πρόσκληση του χαμόγελου θα παίξω και εγώ στο face – off, παρ’ όλο που στην […]

  2. ΑΘΗΝΑ Says:

    Τί έχεις κάτω από το κρεβάτι σου: παραλία

    ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΤΟ ΕΠΙΑΣΑ 😉

  3. fflush(stdout); « Γιώργος Μαργαρίτης Says:

    […] εξυπηρέτηση ισάριθμων μπλογκο-προσκλήσεων των polsemannen, xamogelou και island. Προς το παρόν έχουν χαμηλή προτεραιότητα και […]

  4. dil okulu Says:

    ξέρετε οποιεσδήποτε πληροφορίες για αυτό το θέμα σε άλλες γλώσσες;


Σχολιάστε

