Και κάποιες ακόμα φώτογραφίες (της επιστροφής από ιταλία)

Κάποιες φωτογραφίες με περισσότερο ήλιο από την επιστροφή μου :-p

3 Σχόλια to “Και κάποιες ακόμα φώτογραφίες (της επιστροφής από ιταλία)”

  1. ange-ta Says:

    Ελλάδα ρε παιδάκι μου!
    Αλλο πράγμα, ακόμα και η βουλή ωραία μου φαίνεται.
    Ασε τις κίσσες, που τις βλέπω στο Βέλγιο και με χαλάνε, ενώ εδώ κάτω απο τον ήλιο, ακόμα και οι κλέφτρες κίσσες είναι όμορφες!

  2. xamogelo Says:

    ναι γμτ… είτε το πιστεύεις είτε όχι μου έλειψε ο καιρός της Ελλάδας. Αν και έχω την υποψία ότι αυτό που μου έλειψε περισσότερο δεν ήταν τόσο ο ήλιος.. όσο η θάλασσα. Κρητικός βλέπεις… και έχω καλομάθει… να είμαι πάντα δίπλα… με το που πλησίασα στο λιβόρνο μόνο και μόνο η μυρωδιά του αέρα από την θάλασσα με έκανε να αισθανθώ καλύτερα :-p
    υγ.Βέβαια… κάτι μου λέει ότι τις επόμενες δεκαετίες θα τρέχουμε να κρυφτούμε… από τον ήλιο.

  3. xamogelo Says:

    υγ2.ήμουν περαστικός αλλιώς θα σου έστελνα εμαιλ. Που θα πάει… κάποια στιγμή θα ξανα ανέβω.


Σχολιάστε

