Ποδηλατοπορεία στο Ηράκλειο Κρήτης 6/4/2008 (update)

Φωτογραφίες από την ποδηλατοπορεία στο Ηράκλειο Κρήτης

Ενδιαφέρον και πρωτότυπη πορεία αν και πιστεύω ότι ήταν λίγο προβληματικό το ότι η συμμετοχή του κόσμου ήταν κάπως παθητική.

υγ. Έγραψαν για αυτό η inlovewithlife Πανελλαδική Ποδηλατοπορεία Διαμαρτυρίας και ο καρπίδης Ποδήλατο στο Μπακού

υγ2.Φωτογραφίες από τα χανιά εδώ

υγ3.Μιας και δεν είχε πολιτικά χαρακτηριστικά (όλες οι φάτσες μου ήταν άγνωστες) η πορεία έκανα update τις φώτογραφίες ώστε να φαίνοντε τα πρόσωπα. Αν κάποιος θέλει να κατέβει κάποια ας μου στείλει email.

10 Σχόλια to “Ποδηλατοπορεία στο Ηράκλειο Κρήτης 6/4/2008 (update)”

  1. karry Says:

    Μπράβο παιδιά καλή προσπάθεια… συνεχίστε έτσι.
    Στα Χανιά είχαμε περίπου 200 ποδηλάτες και θα ανεβάσουμε φωτογραφίες αύριο εδώ: http://podilatontas.blogspot.com/

  2. laxanaki Says:

    Μπράβο σας!! Είχατε αρκετό κόσμο!! Πήγαμε και μείς, ευτυχώς είχε καλό καιρό!! Συνεχίστε έτσι (αύριο έχει και cmr)

  3. ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΑΣ » Ποδηλατοπορεία από Αθήνα και Χανιά Says:

    […] Πού είχαμε μείνει; Α! ναι, στο ότι θα έψηνα καφέ να πιω και ότι μετά μπορεί να πήγαινα στην ποδηλατοπορεία. Πήγα τελικά. Οχι με ποδήλατο, διότι η φυσική μου κατάσταση δεν το επιτρέπει… Η Αθήνα χθες είχε λουστεί στη βροχή και ήταν πεντακάθαρη σήμερα να υποδεχθεί τους ποδηλάτες. Πέτυχα την πορεία στο ξεκίνημα της. Εβγαλα κάτι βιντεάκια με την φωτογραφική μηχανή, οπότε μην περιμένετε ποιότητα, μία γεύση απλά με ένα από αυτά και ίσως αργότερα ανεβάσω ένα ακόμα μικρό με την αντίθεση των ΙΧ από τη μία και των ποδηλατών από την άλλη. Να υπογραμμίσω ότι συμμετείχε μεγάλη γκάμα ηλικιών. Από 15χρονα και 12χρονα, μέχρι ένα κύριο γύρω στα 70 είδα. Ενώ νομίζω ήταν και αρκετές οι συμμετοχές για πρώτη πανελλαδική ποδηλατοπορεία. Το μήκος της ξεκίναγε από το Πεδίο του Αρεως και έφτανε μάλλον αρκετά πιο πάνω από το ύψος της Ιπποκράτους. Α! Συνάντησα και την αδελφή ενός φίλου και ακούγομαι να της μιλάω προς το τέλος του βίντεο. Επίσης επειδή είχαμε ανταποκριτή και στα Χανιά – πλάκα κάνω, ο φίλος Νίκος Φαζός μένει Κρήτη και μου έστειλε φωτογραφίες – έχουμε δύο σκηνές και από την πορεία εκεί πριν ξεκινήσει. Στη συνέχεια και αφού δεν μπορούσα να ακολουθήσω την πορεία πήγα με μία φίλη, την οποία έχω γνωρίσει τελευταία μέσω των blog, και περπατήσαμε στο Πεδίο του Αρεως, πήγαμε για καφέ και γενικά λιαστήκαμε και απολαύσαμε την όμορφη ημέρα. Θα ακολουθήσει αργότερα “φωτορεπορτάζ” από τον περίπατο, διότι προς το παρόν έχω μία πρόσκληση για φαγητό από μία άλλη φίλη. Ψήνει τυρόπιτα. Να το χάσω για να γράψω και άλλο ποστ; Οχι βέβαια! UPDATE: Αλλοι που έγραψαν επίσης και συμμετείχαν, όχι σαν και μένα την αποδήλατη…: ag6, Μεσοκόσμος, liondani, ταξιδεύοντας, […]

  4. xamogelo Says:

    @Karry οκ θα κάνω update το ποστ μου αυριο.
    @laxanaki Ωράια!!! με την αδελφή; cmr;

  5. a8lios Says:

    Τί εννοείς «ήταν κάπως παθητική η συμμετοχή». Δεν κάνανε σούζες??? 😀
    Aχ, να μη μου ‘χαν κλέψει και το δικό μου…

  6. saimag Says:

    Πολύ καλή κίνηση αυτή η συγκέντρωση. Ψηνόμουνα και εγώ να μετακινούμαι με ποδήλατο αλλά ως γνωστόν το Ηράκλειο εκτός από κουασιμόδια πόλη είναι και πολύ εχθρική προς τους μη έχοντες αυτοκίνητο και ειδικά τους ποδηλάτες. Που να οδηγήσεις ποδήλατο στο Ηράκλειο, θα σε φάνε λάχανο…

  7. xamogelo Says:

    @a8lios ε δεν μου πολυ άρεσε. Έγινε η συγκέντρωση ο κα8ένας στο ποδήλατο του προχωρούσε… καθόλου βάσεις για συνέχεια.
    @saimag χμ… για την ώρα πάντως (1.5 χρόνο) είμαι οκ Ούτε καν έχω πέσει :-p

  8. goe4 Says:

    πολυ ωραια!
    και οι φωτο πολυ καλες!

  9. Stefanos Says:

    Kai san ti tha se porwne perissotero ypokinhth? Graffiti me synthimata? Na fwnazoume san ta za? H na koubalame panw anamesa sta podhlata kai na psareyoume pezous?

    Mia zwh apolitik ta briskeis ola. Egw pisteyw pws kai thn epomenh tha xanaexei toso kosmo(ama den to xesoune kai thn kanoune epomenh bdomada, thelei ligo xrono to prama)

  10. xara Says:

    Παιδιά πολύ καλές οι φώτο 😉

    Εχω και γω μερικές με την αφεντιά σας!! :Ρ

    Στείλτε mail να τις πάρετε….εκτός και αν θέλετε να τις ανεβάσω εδώ…c u


Σχολιάστε

