Από την χθεσινή ελευθεροτυπία

Κάποια ενδιαφέρον άρθρα από την χθεσινή ελευθεροτυπία. Ο «Εσωτερικός εχθρός» ποιός πραγματικά είναι?(και εδώ) Επίσεις όσο και αν κάποιοι έχουν την Αγγλία σαν πρότυπο…εμένα δεν μπορεί να βγει από το μυαλό μου…. ότι όλο και περισσότερο μου φέρνει στο μυαλό χιτλερικές θεωρίες….

υγ.Περισσότερα ποστ μόλις βρω χρόνο :-s

4 Σχόλια to “Από την χθεσινή ελευθεροτυπία”

  1. JChrist Says:

    Την έλιωσες την χαφιεδοτυπία, έτσι; Όλα τα διάβασες… :p

  2. Μάριος Says:

    Μια τελείως άσχετη παρατήρηση: Το ελληνικό ερωτηματικό είναι το «;». Το «?» είναι του λατινικού αλφαβήτου. LOL

  3. xamogelo Says:

    Ναι το ξέρω… δεν ξέρω γιατί αλλά μου έχει κολήσει έτσι…. τώρα που το σκεφτομαι…. μάλλον πρέπει να το ξεσυνηθησω σιγα σιγα… :-p

  4. Μάριος Says:

    Καλά δεν είσαι ο μόνος. Το βλέπω και σε εφημερίδες πλέον.

    Όπως επίσης, επειδή παίρνουν νούμερα από ξένες ιστοσελίδες μπερδεύουν το σύμβολο για τα δεκαδικά (το «,» στα ελληνικά) με το σύμβολο πυ χωρίζει τις χιλιάδες ( η «.» στα ελληνικά).

    Εγώ δεν έχω πρόβλημα να γράφουμε και σε greeklish αλλά να έχουμε μια ενιαία γραμμή! Δημοκρατικός συγκεντρωτισμός στην γραμματική ΤΩΡΑ!


Σχολιάστε

