Χαμένος στα βιβλία μου… και ασφαλιστικό


Όπως έχετε παρατηρήσει το τελευταίο διάστημα το blog μου το παραμελώ αρκετά… λογικό αν λάβει κανείς υπόψιν του ότι είμαι μέσα σε εξεταστική… Οπότε μιας και δεν ευκαιρώ να γράψω κάτι… και μιας και είναι αρκετά επίκαιρο το ασφαλιστικό…(Η τουλάχιστον ποιό ουσιαστικό σε σχέση με τον Ζαχόπουλο…) δείτε αυτό το ενδιαφέρον άρθρο του Τ. Φωτόπουλου «Ασφαλιστικό, Ε.Ε. και ιδιωτικοποιήσεις» που είχε δημοσιεύσει στην ελευθεροτυπία για το ασφαλιστικό.
Σχόλια ευπρόσδεκτα…(όπως πάντα)

υγ.Το σκίτσο είναι του Κ.Ρουγγέρη από το Πλάκα κάνεις

2 Σχόλια to “Χαμένος στα βιβλία μου… και ασφαλιστικό”

  1. a8liothtes Says:

    Κοροϊδεύεις τη ΓΣΕΕ, γελοίε? Τέτοιος είσαι όμως, μια ζωή διασπαστής!

  2. χαμογελο Says:

    2 παρατηρήσεις…

    1.Για τον ρόλο της ΓΣΕΕ… πιστεύω ότι ξέρεις τις απόψεις μου… δεν χρειάζετε να τις ξαναπώ…(όπως και για το ΠΑΜΕ)

    2 Διασπαστής??? Ε όχι νόμιζα ότι σε αυτό τουλάχιστον είχαμε συμφωνήσει… διασπαστές είστε εσείς… εγώ είμαι υποκινητής… που υποκινώ καταλήψεις…. αμ τι? άδικα.. νομίζεις ότι μου βγήκε το όνομα??? :-p


Σχολιάστε

