Απολογισμός του 2007 που πέρασε…


Τώρα που πέρασε το 2007 καιρός να κάνω πιστεύω έναν απολογισμό για την χρονιά που πέρασε με βάση το blog μου και πόσο εξυπηρέτησε τον σκοπό του…

Πριν ξεκινήσω όμως για το blog μου πιστεύω ότι πρέπει να αναφερθώ στις φοιτητικές κινητοποιήσεις…έστω και αν απασχόλησαν ένα μικρό διάστημα του 2007. Όταν λέμε για φοιτητικές κινητοποιήσεις εννοούμε όχι μόνο τη διαδήλωση…. αποκομμένη από το πριν και το μετά…. αλλά η αφισοκόλληση στους δρόμους, το μοίρασμα φυλλαδίων, τα συντονιστικά που δεν οδηγούσαν πουθενά… οι 4-5ώρες ακόμα και 6ώρες Γενικές Συνελεύσεις στους συλλόγους… οι ψηφοφορίες… τα πλαίσια στις γενικές συνελεύσεις.. η διαμόρφωσή τους… ο συμβιβασμοί μέσα σε αυτά.. οι διαδηλώσεις, με τις συγκρούσεις τους ή και χωρίς αυτές, οι ατελείωτες 4 ώρες συζητήσεις με τους φίλους μου… πολιτικές και μη…. και χονδρικά η κινητοποίηση ενός κόσμου που πάλεψε… για 5 πράγματα.. όπως τα αντιλαμβάνονταν έστω και θολά μέσα στο κεφάλι του με βάση την καθημερινότητα του και την θέση του σε αυτή την κοινωνία και όχι γιαυτό που λένε 5 μπούλετ σε ένα κομμάτι χαρτί που κατέβασε κάποια πρωτοπορία που στην πραγματικότητα βρισκόταν πολύ ποιο πίσω….
Το σημαντικότερο κομμάτι των απόψεων μου διαμορφώθηκε μέσα στις παραπάνω συνθήκες έστω και μετά το πέρα των κινητοποιήσεων…. και συνεχίζει να διαμορφώνετε υπό το πρίσμα της δράσης μου και όχι τόσο μέσα σε αυτό το blog
Η λογική που ξεκίνησα το blog μου ήταν όπως έχω ξαναπεί να ξεκαθαρίσω κάποια πράγματα στο κεφάλι μου.
Σε τι με βοήθησε λοιπόν?

  • Το βασικότερο συμπέρασμα μου λοιπόν (το έχω πει έμμεσα παραπάνω) είναι η σημασία της πράξης – εμπειρίας στην διαμόρφωση των αντιλήψεων…. σαν την αφετηρία από την οποία ξεκινάνε συνειδητά ή όχι οι σκέψεις μας. Με βάση αυτό από εδώ και πέρα αντιλαμβάνομαι το blog όχι τόσο σαν δημιουργό ιδεών αλλά κυρίως σαν ένα μέσο για την περαιτέρω επεξεργασία τους…
  • Ένα άλλο βασικό συμπέρασμα μου είναι η ανάγκη να δραστηριοποιηθώ. Ιδιαίτερα με το από πάνω συμπέρασμα αυτό είναι αυτονόητο.
  • Τέλος ένα άλλο βασικό συμπέρασμα μου αφορά το Π.Α.ΜΕ. και την στάση του που θεωρώ λάθος και όχι ίσως την ύπαρξη του αν και εξακολουθώ να έχω κάποιες αμφιβολίες.

Χρόνια μας πολλά και καλό μας ταξίδι λοιπόν και στο 2008!!!

Παρεμπιπτόντως
1.Εσείς γιατί έχετε τα μπλογκ σας?
2.Πως πιστεύετε ότι έχουν συμβάλει στον στόχο σας?

6 Σχόλια to “Απολογισμός του 2007 που πέρασε…”

  1. ange-ta Says:

    Μη γρινιάζεις για τα φοιτητικά, ποτέ δεν είναι χαμένοι χρόνοι μέσα στην βαβούρα των συνελεύσεων και των αντιπαραθέσεων. Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να τα θυμάσαι. Να θυμάσαι αυτά που πιστεύεις τωρα μετά απο 10, 20 και 30 χρόνια. Να ξαναπερνάς απο κόσκινα, όλες τις στρούμφ που είπες.
    Εγώ έχω μπλόγκ, γιατί θέλω να φωνάξω κάποιες αλήθειες που με πνίγουν και ούτε τον αντιλαλο τους δεν ακούω. Τωρα θα μου πεις, γιατί αλήθειες και όχι απλώς απόψεις.
    Γιατί σκασίλα μου, οι απόψεις μου. Οι αλήθειες μου μ ενδιαφέρουν.
    Αυτές, για τις οποίες ο σημερινός διανοούμενος και εργαζόμενος έπρεπε να έχει βγει στους δρόμους.

  2. χαμογελο Says:

    Μάλλον δεν το έγραψα καλά αυτό που ήθελα να πω. 🙂
    Εκεί που λέω ότι «δεν οδήγησαν πουθενά» αναφέρομε μόνο στα συντονιστικά… που πραγματικά προβληματικά… και το παραδέχοντε σχεδόν όλοι… οι άλλες δράσεις μια χαρά βοήθησαν 🙂
    Πάντως έχεις δίκιο και από τα συντονιστικά έβγαλα κάποια συμπεράσματα…
    Τι να κάνουμε τα λάθη είναι αναπόφεκτα… το θέμα είναι να βγάζουμε κάτι από αυτά 🙂

    Όσο για το μπλογκ σου μια χαρά ακούγοντε οι αλήθειες σου 😀
    καλή συνέχεια!!!

  3. a8liothtes Says:

    Λες να γράψω κι εγώ καναν απολογισμό? Το μόνο κακό είναι πως θα πρέπει να τον βγάλω σε βιβλίο μετέπειτα…

    Νομίζω είσαι από τους ανθρώπους που θα τους μείνουν περισσότερο χαραγμένοι οι περισυνοί αγώνες αγαπητέ. Και αυτό από μόνο του κάνει τη χρονιά σημαντική για σένα.

    Από εκεί και πέρα, στα «συμεράσματά» συ δεν έχω ιδιαίτερη όρεξη να απαντήσω, τώρα τουλάχιστον.

    Όσο για το δικό μου μπλογκ, η αλήθεια είναι πως έχω αρχίσει να βαριέμαι την όλη μπλογκο-φάση (τουλάχιστον στη σοβαρή της μορφή) και ό,τι ποστ και να βάλω έχει δευτερευόντως πολιτικά χαρακτηριστικά, ανάλυσης κτλ. Ειρωνεία και χαρά…και ο a8lios πρώτος. Ίσως στο μέλλον να αλλάξει και αυτό, έχω και κανα 2 ιδέες (as usual), αλλά θα δούμε.

    Για μένα, από τη στιγμή που έχει σταθεί αφορμή (το μπλογκ) να γνωρίσω μερικούς ενδιαφέροντες ανθρώπους, ίσως να κάνω και φίλους ακόμα ακόμα, το σκοπό του τον έχει επιτελέσει, ανέλπιστα και με το παραπάνω μάλιστα. Τα υπόλοιπα έτσι και αλλιώς δεν έρχονται με το «e» από μπροστά. Ή τα κάνεις πράξη στη ζωή ή σε αφήνουνε!

    Τα λέμε ναι!

  4. χαμογελο Says:

    Δεν λέω και εγώ μέσω του blog γνώρισα κάποια ενδιαφέροντα άτομα έστω και σε ηλεκτρονική μορφή κάποιους κάποιους άλλους όμως και από κοντά :-p
    Πάντως σίγουρα που και που και εγώ βαριέμαι… αλλά αυτό εξαρτάται πολύ από την πολιτική επικαιρότητα… 😀 με τα ροζ dvd και δεν συμαζεύεται λογικό είναι….
    Τώρα για τα συμπεράσματα μου τα σχολιάζουμε και απο κοντά… με κανένα κρασάκι…

  5. gnostos.agnostos Says:

    χαμένος είναι ο μόνο αγώνας που δεν γίνετε… οπότε και από τις γενικές συνελεύσεις και από τις πορείες και από τις απεργίες κάτι βγήκε. Μπορεί να φαντάζει “μικρό” το αποτέλεσμα αλλά λίγο λίγο γεμίζει το σακούλι. Σιγά σιγά ο κόσμος αρχίζει και καταλαβαίνει όλο και περισσότερα.

    Όσο γιατί εγώ έχω blog… για την εσωτερική μου ανάγκη για “γράψιμο”.

  6. Nefeli Says:

    Χαμόγελο καλή χρονιά και με υγεία!

    Από τον απολογισμό σου βλέπω ότι πρέπει να είσαι τουλάχιστον ικανοποιημένος από την περισυνή χρονιά. Και με το δίκιο σου! Όπως λές, εννιωσες την ουσία της δράσης και την συνέδεσες με την απόκληση εμπειρίας και τον τρόπο που σου διαμορφώνει συνείδηση, από αυτό (λέω εγώ) αντιλήφθηκες την ανάγκη να δραστηριοποιηθείς. Και μάλιστα όχι με το ΠΑΜΕ, που τελικά παίζει αντιδραστικό ρόλο! Δεν είναι και λίγα για έναν χρόνο… Σε άλλους παίρνει μια ζωή, και δεν καταλαβαίνουν κανλενα… 😀

    Όπως καταλαβαίνεις εγώ δεν μπορώ να σου πω το λόγο που έχω μπλογκ. Δεν έχω! Μπορώ να σου πω γιατί δεν έχω, αλλά και γιατί θα ήθελα να έχω.

    Κατ’ αρχάς ο λόγος που δεν έχω είναι απλός: χρόνος. Εδώ και χρόνια είμαι τσκωμένος με το software και απο τότε δε μιλιώμαστε και πολύ… Για να στησω το μπλογκ χρειάζεται λίγο διάβασμα, που ακόμα κι αν έχω τον χρόνο, μάλλον δεν έχω την διάθεση να τον χρησιμοποιήσω ακόμη έτσι…

    Όμως θα ήθελα ένα μπλογκ. Γιατί θέλω αυτά που ξέρω και πιστεύω να μην τα κρατήσω για μένα. Θέλω να τα δουν κι άλλοι, γιατί μόνο έτσι η γνώση αποδίδει καρπούς. Όταν γίνεται κοινή! Γιατί και αυτά που ξέρω και πιστεύω δεν είναι όλα σωστά. Και μόνο μέσα από την έκθεση, την αντιπαράθεση και την σύνθεση μπορούν να διορθωθούν, ώστε να σκέφτομαι κι εγώ πιο σωστά. Γιατί καλό είναι να συζητάς με τους γνωστούς τους φίλους κλπ τα προβλήματα που σε απασχολούν, όμως οι «κλειστοί κύκλοι» εγκυμονούν κινδύνουυς απομόνωσης, και τελικά δημιουργούν απόψεις οπισθοδρομικές. Γιατί ρε αδερφέ ο καπιταλισμός, η αντίδραση, ξέρει και χρησιμοποιεί μια χαρά την τεχνολογία για τους δικούς της σκοπούς (παρακολούθηση κλπ). Εμείς γιατί να μην την εκμεταλλευτούμε προς όφελός μας; Ε; 😉


Σχολιάστε

