Κάτι από διακοπές….

Τώρα που χειμώνιασε... μαθήματα, εργασίες, projects, πρόοδοι κτλ εντατικοποίηση με άλλα λόγια… τρέχεις όλη μέρα… δεν έχεις χρόνο να σκεφτείς, να βγεις, να ασχοληθείς με τον σύλλογο, η και να χαλαρώσει τέλος πάντων… τουλάχιστον χωρίς να έχεις στο πίσω μέρος του μυαλού σου ότι έχεις να κάνεις μετά από το διάλυμα σου κάτι… ε με όλα αυτά πως να μην μου έρθει στο μυαλό το καλοκαίρι και οι διακοπές μου στην Ικαρία…




















Αναρτήθηκε στις διακοπές. 7 Σχόλια »

7 Σχόλια to “Κάτι από διακοπές….”

  1. Μαίρη Says:

    φτου γαμωτο…τζάμπα μπήκα στο blog σου !

  2. a8lios Says:

    καλά ρε μαλάκα, τους ανθρώπους με τους οποίους πας διακοπές δε τυς βγάζεις φωτό εσύ;

    Εγώ από διακοπες πρόσωπα θέλω να θυμάμαι. Τοπία πάω και βλέπω και μονάχος μου…

    Να βλέπαμε και την παρέα σου 😉

  3. χαμογελο Says:

    @Μαίρη πωπω… σε απογοήτευσα… που ξέρεις ίσως να μου αρέσουν οι εκπλήξεις 😉

    @A8lie καλά ρε αθλιε περιμένεις να τις βγάλω στο blog μου… αντε θα στις δείξω από κοντά…

    υγ.Όταν ήμουν μικρός στις σχολικές εκδρομές όντως μου άρεσε να βγάζω φωτογραφία τα τοπία.

  4. Μαίρη Says:

    «υγ.Όταν ήμουν μικρός στις σχολικές εκδρομές όντως μου άρεσε να βγάζω φωτογραφία τα τοπία.»

    Ενώ τώρα που «μεγάλωσες» δε σε αρέσει καθόλου !

  5. χαμογελο Says:

    χμ… απλώς τώρα βγάζω ΚΑΙ πρόσωπα :-p

    πάντως τις συγγεκριμένες τις έβγαλε ένας φίλος μου… εγώ δεν έχω ψηφιακή φωτογραφική μηχανη.(αν και θα πάρω σύντομα)

  6. Poios allos... o fwtografos Says:

    Xexe, gamatos o fwtografos 😛

  7. χαμογελο Says:

    ναι!!! αλλά εγώ βγάζω καλύτερες!!!!!
    χιχιχι
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    υγ.Καλά καλά πλάκα κάνω :-p


Σχολιάστε

