Αυτές οι καρέκλες…

Λίγο το ότι δεν έχω TV σπίτι μου… λίγο το ότι το όλο κλίμα με τις εκλογές το βρήκα αρκετά βαρετό συντέλεσαν στο να μην έχω άμεση επαφή με τα γεγονότα. Αλλά αυτό που θυμάμαι ότι μου έκανε μεγάλη εντύπωση ήταν το ότι την επόμενη των εκλογών όλοι οι φίλοι μου μιλούσαν για το πως την έπεσαν πάνω στον Γ. Παπανδρέου λίγε ώρες μετά τα αποτελέσματα. Τελικά βλέποντας πριν κάμποσες μέρες τον Λαζόπουλο στο Αλ Τσαντίρι συνειδητοποίησα πόσο πολύ μπορεί κάποιος να ξεφτιλίσει τον εαυτό του για μια καρέκλα… Αραγε το καταλαβαίνουν?

Λαμόγια όλοι τους που τρέχουν από βάρκα σε βάρκα που βουλιάζει..
Θα μου πείτε βέβαια ότι αυτά είναι γνωστά, που το περίεργο? Μα πολύ απλά στο γεγονός ότι όλα αυτά γίνονται μπροστά μας χωρίς ίχνος κάλυψης…
Τι σημαίνει αυτό? Πέρα του ότι όλα αυτά θα έχουν ξεχαστεί και δεν θα τα θυμάται κανείς μέχρι τις εκλογές δείχνει και ποια είναι η ανοχή και εξοικείωση του κόσμου με τέτοιες πράξεις από μέλλοντικούς προθυπουργούς…
Για να το θέσω αλλιώς… θα μπορούσαν να κάθοντε εκεί που κάθοντε σήμερα όλοι αυτοί αν δεν ήταν έτσι?

Σχολιάστε

