Το πρώτο μου «ψέμα»….

Και να που ο «δρόμος» μου περνάει και από εδώ.
Λίγο οι συγκυρίες, λίγο οι επιλογές μου πάντως πολλά «συνωμότησαν» για να είμαι σήμερα εδώ.

Σκέφτηκα να φτιάξω ένα blog όχι τόσο από κάποια ανάγκη για ενημέρωση η επικοινωνία πάνω σε θέματα που με προβληματίζουν αλλά περισσότερο σαν ένα μέσο με το οποίο θα ξεδιαλύνω και θα οργανώσω κάποια πράγματα μέσα στο κεφάλι μου. Είτε αυτό αφορά θέματα της καθημερινότητας είτε κάποιους γενικότερους προβληματισμούς μου σε επίπεδο κοινωνίας, ψυχολογίας κ.τ.λ. Βέβαια αυτό δεν αποκλείει άλλες χρήσεις όπως επικαιρότητα, κριτικές ή περιγραφές βιβλίων που διάβασα, και γενικά οτιδήποτε θεωρήσω αξιόλογο.

Αν κάτι πάντως απεύχομαι είναι να γίνει αυτό το blog ένας προσωπικός χώρος εκτόνωσης, της ανάγκης που αισθάνομαι (ιδιαίτερα μετά τις φοιτητικές κινητοποίησης του προηγούμενου διαστήματος) για δραστηριοποίηση οδηγώντας με έτσι στην αδράνεια.

Γιατί όπως λέει και το σύνθημα…

στον δρόμο γεννιούνται οι συνειδήσεις… 

Αναρτήθηκε στις Γιατι αυτό το blog?. 8 Σχόλια »

8 Σχόλια to “Το πρώτο μου «ψέμα»….”

  1. xamogelo Says:

    Ευχαριστώ!!!!!!

  2. a8lios Says:

    nai re pedia, kalh arxh!

  3. gnostos.agnostos Says:

    Kali arxi….

  4. xamogelo Says:

    Ευχαριστώ ξανα!!!

  5. Silverbird Says:

    Ton perneis! 😛 Ante kai kales gnwrimies, 8a’reis kai den ksereis hdh olo to hrakleio…

  6. xamogelo Says:

    μπα…. το ηράκλειο μου φτάνει….
    :-p

  7. Stef Says:

    ama postareis kai tipota allo epitelous! olh mera spiti kai akoma na sou katebei kati? 😛


Σχολιάστε

